Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Hoek van de kamer ik staar altijd naar jou Voel me steeds eenzamer terwijl ik hier rouw Mn lieve schat gaat heen hij heeft gevochten 3 weken lang we wisten het al meteen We zijn zo bang. Bang en verdrietig omdat we een stuk familie gaan missen |
| reactie 32
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Missen jullie ook een, een beetje gevoelens van jezelf? Hebben jullie ook wel eens het iedee, dat jullie engelengedrag lijd? Krijgen jullie ook wel eens het gevoel, van alleen maar een hatent duivels leven. omdat jullie het idee hebben, dat jullie duivels gedrag jullie eigen engel bijt? |
| reactie 33
|
|
|
Steev Berichten: 2 |
Bijt me vast in de tanden des tijds want het rad van het leven laat me radeloos. De wijzer tikt verder, echter, ik kom niks verder. Ik ben de standaard te midden van een cyclus, maak mij de mediaan 'Ordo ab chao' Voel me de spil in een tornado. Voel de levenswind voorbij trekken. |
| reactie 34
|
|
|
Trekken door de hoge Noorse bergen, met een behoorlijk zwaar bepakte tas. Wandelschoenen zitten stevig dicht, dan besef je het vrije gevoel echt pas. Wanneer de stappen hoogte hebben, van misschien wel een meter of tien. Dan zul je misschien zeer verbaast kijken, hoe weinig bomen en hoe ver je landschap kunt zien. |
| reactie 35
|
|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
Zien ? Wat is dat nou voor vraag ? Kan ik het zien ? Natuurlijk kan ik het zien Maar dat was gelogen Ik zag niks, de mist was te dik Ik voelde haar aanwezigheid Maar waarschijnlijk was die niet echt Slechts een slecht toneelspel |
| reactie 36
|
|
|
Toneelspel het is een feit, de een is er een kanjer in. daar hoef je niet trots op te wezen, Toneelspel, geeft een slecht begin. Liefde wat toneelspel blijkt, z'n meisje noemen we hoer. Een jongen die dat doet heet player, dan heb ik liever eerlijke klompenboer. die spelen zo goed, hoertjes die trouwens |
| reactie 37
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 244 |
trouwens, mag ik nog even aandacht? ik wil maar even zeggen zo fluisterend tegen je graf weet ik pas hoeveel ik om je gaf |
| reactie 38
|
|
|
Gaf jij net expres een koppig tegenwoord?? Of geloofde jij me daadwerkelijk echt niet?? Wilde jij jezelf graag de domme laten blijken?? Of is het serieus dan echt iets wat jij zelf niet ziet?? |
| reactie 39
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
Ziet iemand de postbode hij is niet langs geweest. Hij zit nog in zijn proefperiode er word gevreesd. Dat hij ontvoerd is of misschien verdwaald Misschien door die nieuwe jongen Chris zijn lot is bepaald. |
| reactie 40
|
|
|
Bepaald onze minister alle regels? of doen wij als burgers dat bijna allemaal zelf? Is de maatschappij nou echt verbeterd? in vergelijking met twee duizend elf. |
| reactie 41
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
elf komt naar twaalf ieder cijfer na ieder cijfer waarom weten we niet het is gewoon zo |
| reactie 42
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 112 |
Na twaalf komt echt geen elf Is wat ik net door kreeg Ik ondervind het zelf En het bewijs ligt hier Mijn tweede six-pack leeg En op is al mijn bier |
| reactie 43
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
Bier, daar weet ik niks bij, Want bier dat wordt vaak gedronken door een hij. Het komt ook niet uit koeien in de wei. En voor dit gedichtje staat niemand in de rij! |
| reactie 44
|
|
|
Samm1997 Berichten: 131 |
rij rijmt op vrij en iedereen is toch graag vrij helaas betekend dat het niet voor iedereen want waar oorlog en verdriet is is geen vrijheid maar alleen maar PIJN! |
| reactie 45
|
|
|
Mariska92 Berichten: 13 |
Pijn, een klein woord met een grote betekenis opgesloten tussen tralies een eeuwige gevangenis de keuzes die je maakt worden gestuurd door je gevoel de stappen die je zet verliezen elk hun doel maar wees niet bang er is meer dan wat je ziet ooit zal je gelukkig zijn vergeet de pijn en verdriet |
| Naar boven | |