Huiskamer: gedichtenslang
| reactie 181
|
|
|---|---|
|
DJolien Berichten: 772 |
Delen hier onze gedichtjes, in deze gedichtenslang. Over dingen als verdriet en over dingen ben niet bang. Het verschilt hier zo, waar het hier allemaal overgaat. Over diepzinnige dingen, en dingen wat nergens op slaat. Het verlengd de slang, met een hoog tempo hier. We lezen over verdriet, en over plezier. |
| reactie 182
|
|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
plezier voor groot en voor klein plezier voor dik en voor dun plezier voor mooi en voor lelijk plezier voor bruin en voor wit plezier is voor iedereen! |
| reactie 183
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Iedereen kan deze gedichtenslang lezen en reageren op zijn eigen manier Wat komt er in je op als je aan het laatste woord denkt Niet te lang peinzen maar gewoon neerzetten hier |
| reactie 184
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
hier is dan weer een gedichtje, onder de jouwe, Pien, zodat iedereen hem weer kan lezen, en reageren? we zullen het zo zien! ;D |
| reactie 185
|
|
|
Zien de dobbelstenen, allemaal goed verdeelt. Elke zijde zeven ogen, geeft een eerlijk beeld. |
| reactie 186
|
|
|
Beeld is wat we zien als we naar iemand kijken Dan weten we hoe de buitenkant is De binnenkant van een persoon is veel belangrijker Het uiterlijk is slechts een laagje vernis |
| reactie 187
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Vernis is wat ik mis ben naturel dat ziet een ander wel |
| reactie 188
|
|
|
connydj Berichten: 19 |
wel, ik geef mijn mening niet aan iedereen zoals je ziet maar een enkele vind ik soms zo mooi dat ik die met mijn complimenten tooi van sommige krijg ik kippenvel en andere denk ik, die komen er wel maar als ik het telkens maar weer lezen wil dan hoor ik niets meer, dan valt alles stil dan ik dat zo mooi, zo echt zo puur geschreven met liefde, passie en vuur genieten doe ik van al jullie pennevruchten zo echt, dat je de letters hoort zuchten |
| reactie 189
|
|
|
Zuchten en steunen daar hou ik niet van Met zielig doen bereiken we niets Neus omhoog, geloof erin, weet dat je het kan Positief denken, dan bereik je zeker iets! |
| reactie 190
|
|
|
Iets te bedenken? tegen het geen zin hebben in school? Een oplossing? voor een verwegge onbereikare idool? Iets te verzinnen? tegen geen genoeg geld? Iets te achterhalen? om te weten is dat wel of geen held? |
| reactie 191
|
|
|
Een held is iemand die durft te zeggen waar hij voor staat die een bepaalde droom heeft en daar blind voor gaat Maar een held is ook iemand die sorry durft te zeggen wanneer hij even te ver is gegaan en dit graag wil weerleggen |
| reactie 192
|
|
|
flipper78 Berichten: 7 |
maar vergeten en vergeven gaat soms niet dan heb je even verdriet maar het kom wel weer goed dan krijg je weer moed en veel goede kracht dat is waar ik op wacht |
| reactie 193
|
|
|
Wacht op dat ene moment, wanneer zal die komen? Af en toe denk ik eraan, of ga er over dromen. Wacht op die ene zin, dat ene bijzondere gebaar. Die paar kleine woorden, inderdaad ik wacht en wacht maar. |
| reactie 194
|
|
|
Maar éénmaal komt dat moment waar je op hebt gewacht Dan krijg je alles waar je van droomde Het wordt zomaar naar je toe gebracht |
| reactie 195
|
|
|
JPSpadzinski Berichten: 139 |
Gebracht hebben ze het eiland. Waar ik op ben geland. De goden lachen mij nu uit. Oh god waar ben ik beland ? Overleven staat nu op mijn lijst. Water en voedsel is wat mijn lichaam eist Een vlot gebouwd, met blote handen Met sterke wil, zal ik belanden waar mensen mij lief hebben. En dan zal ik nooit meer, in mijn eentje stranden. |
| Naar boven | |