Gedichten check: Het beloofde land
| reactie 76
|
|
|---|---|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
@ marco Dat kan ik wel voor je doen |
| reactie 77
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Mooi zo, daar ben ik al tevreden mee haha |
| reactie 78
|
|
|
katink Berichten: 923 |
@ Roosje: dat hoeft niet hoor, je mag gewoon mee praten!!!! Xx |
| reactie 79
|
|
|
@ Roosje : gezellig juist als je ook mee praat ! |
| reactie 80
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Nee, ik denk dat mijn taak hier wel gedaan is. Niet dat ik zoveel heb gedaan, maar je snapt me wel. |
| reactie 81
|
|
|
Roosje, ik wilde je niet wegjagen!!!! Voel me super schuldig nu.. xx |
| reactie 82
|
|
|
Marco kan je beter helpen dan ik, Katinka. Je hoeft je niet schuldig te voelen, ik ga me gewoon hechten aan de waarde van je leven, en dat moet ik niet doen, omdat ik op een grote afstand zit en niets voor je kan betekenen. |
| reactie 83
|
|
|
Ik ben ook om jou gaan geven, wat maakt het uit dat we zo ver van elkaar zitten? Op dit forum beteken je heel veel voor me. Alsjeblieft, laat je niet wegjagen door mij... Liefs<3 |
| reactie 84
|
|
|
Kennen jullie elkaar in het echt??? En Roosje ga niet weg |
| reactie 85
|
|
|
Ik kan Katinka ook niet beter helpen, net zo goed als jou. Je moet een zekere afstand houden dat ben ik met Roos eens omdat je anders te veel gaat hechten aan diegene. Kan me daar heel goed in verplaatsen |
| reactie 86
|
|
|
Nou Marco, jij hebt meer mensenkennis als ik, hoor. Ik heb gewoon het idee dat ik Katinka niet verder help, maar een beetje in de weg zit. Dat verdient ze niet. En zoals ik zeg moet ik mezelf beschermen en op zekere afstand blijven. |
| reactie 87
|
|
|
STUKJE VERHAAL Ik kijk naar buiten maar zie niks. Ik zie niet eens de sterren waar ik normaal uren naar kan kijken. Ik wil ze niet zien. Ik wil niet zien dat er nog een ster aan de hemel is verschenen. Mama zijn altijd : ‘Al die mooie sterren zijn de mensen die we lief hebben.’ ‘De mensen die niet konden blijven op deze aarde.’ De tranen branden achter mijn ogen. Ik voel hoe ze langzaam me oog verlaten en langs me wang naar beneden lopen. Zo blijf ik uren zitten. De zon komt op, ik voel hem branden in mijn gezicht. Op de achtergrond hoor ik mijn wekker gaan. Maar reageer niet. Ik hoop dat je naar binnen komt stormen om te zeggen dat ik op moet schieten. Zoals je altijd doet, maar het gebeurd niet. Het zal nooit meer gebeuren. Ik zie hoe mijn tranen de grond raken zoals ze de hele nacht hebben gedaan. Mening |
| reactie 88
|
|
|
1) niet meer mensenkennis, waarom zou ik Roos? 2) Katinka help je al door te laten zien dat je haar wilt helpen en wat tips geeft. Dat doe je echt supergoed! 3) Jezelf beschermen geef ik je gelijk in =) |
| reactie 89
|
|
|
@ Marco en Roosje Ik denk dat niemand van ons Katinka echt kan helpen ... maar we kunnen er wel voor der zijn @ Katinka ... ben je er nog ? |
| reactie 90
|
|
|
Mooi. Tip; haal kleine spellingfoutjes eruit, en probeer nog te werken aan je zinsopbouw. Maar je kan het wel! |
| Naar boven | |