1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Het beloofde land

datum 27-05-09 21:35
reactie 121
MiekieMouse
@ iedereen
Dat is ook de reden waardoor ik er aan zit te denken te stoppen.... dingen als : niemand geeft om me en me zak mes ligt klaar daar kan ik niks mee en ik vnd het aandachvragen ... sorry
datum 27-05-09 21:36
reactie 122
Marcoo
Doei, ik wil hier niet langer meer komen. Ik plaats vanaf nu alleen nog maar gedichten. Tenzij er een keer een leuk(!) topic bij zit, daar reageer ik op bij normale reacties. Dit loopt anders gigantisch uit de hand
datum 27-05-09 21:36
reactie 123
marcie94
@Miekie:
Dan vind je het maar aandacht vragen(niet dreigend bedoeld) maar mensen zitten echt met problemen, jij vast ook wel.
En dit was de enige plek waar ik mijn gevoelens kon uiten en die is nu verdwenen.
datum 27-05-09 21:38
reactie 124
MiekieMouse
@ Marcie
Ja ik heb er genoeg geloof mij maar ... niet alleen jij hebt het moeilijk

Ik stop ook met dit forum en kom alleen nog maar waarvoor ik op de site kwam en dat waren gedichten succes verder
datum 27-05-09 21:38
reactie 125
katink
Nou, ik heb jullie 1 ding te zeggen:
Ik doe dit niet om aandacht te vragen, ik dacht echt dat ik hier m'n gevoelens kwijtkon, een keer echt mezelf kon zijn.
Dat ik me zo voel, daar kan ik op dit moment niks aan doen. Ik ben zo hard en intenstief met therapie bezig, en het is echt niet leuk, de weg om gelukkig te worden is lang en moeilijk, maar ik heb besloten om het wel te doen, die weg wel in te slaan. Maar dan moet ik erover kunnen praten, ik dacht dat dat hier kon.

@ marcie: Ik weet hoe je je voelt meis, ik ben er voor je!<3

En ik wil ook best op een normale manier gesprekken hier hebben, maar dat heb ik nu verpest he? Nou, dan zal ik het forum verlaten en kunnen jullie blijven.
Het spijt me.
datum 27-05-09 21:43
reactie 126
Marcoo
@ MiekieMouse: erg wijs besloten, dat ga ik ook doen Om dezelfde redenen!

Katinka, veel succes en sterkte verder. Ik denk niet dat je wat aan me hebt gehad qua hulp, maar toch heb ik een poging gewaagd!

Je kan het, dat weet ik
datum 27-05-09 21:44
reactie 127
katink
Luister nog heel even:

Ik ga weg, jullie kunnen blijven. Ik ga stoppen met mn boek want het heeft toch geen zin.
Ik zal hier misschien nog gedichten plaatsen maar dat is alles.

Vaarwel en het spijt me echt.
datum 27-05-09 21:46
reactie 128
Marcoo
Je luistert echt niet naar anderen? Als je had geluisterd had je gehoord dat je er mag zijn enzo
datum 27-05-09 21:47
reactie 129
MiekieMouse
@ KAtinka
alsjeblieft doe niet zo dramatisch
Als je had geluisterd had je geweten dat we juist wilde dat je stopt met dingen zoals het heeft toch geen zin bla die bla ....
datum 27-05-09 21:49
reactie 130
katink
Ik luister wel, en ik weet dat jullie ondertussen allang niet meer naar mij luisteren. Ik heb jullie hier weggejaagd en daar heb ik spijt van. Dus ga ik maar.

Het ga jullie goed, hou vol en doe niet zo dom als ik.

Ieder mens is op z'n eigen manier slim, mooi en talentvol. Probeer te leven zoals jij dat wil.
datum 27-05-09 21:52
reactie 131
Marcoo
MiekieMouse en Katinka, het gaat jullie goed. Dit is mijn allerlaatste bericht en hiermee sluit ik het definitief af!
datum 27-05-09 21:55
reactie 132
katink
Marco, MiekieMouse,

Het spijt me voor alles wat ik heb gedaan. Ik heb er wel wat van geleerd.
Ik zal jullie niet meer lastigvallen met mijn problemen, het is goed zo.
Ik deed dit allemaal niet om aandacht te krijgen, maar om mezelf te zijn en mezelf kwijt te kunnen in gedichten en teksten.

Haat me, hou van me, het maakt niet uit, maar laat me alsjeblieft 1 keer mezelf zijn...
datum 27-05-09 22:40
reactie 133
droomster
katinka marcie jullie willen graag geholen of aangehoord worden,
maar struikelen steeds over jullie eigen problemen.marco ,roosje en miekie proberen jullie met steun en positive dingen te benaderen maar jullie zien dat niet meer omdat jullie
steeds in een slachtoffer rol terug vallen.Katinka zie een boek schrijven als iets positiefs in je leven misschien kan je anderen ermee helpen!Marcie heb voor jou je hulpverleenster opgespoort en gezorgt dat ze contact met je opnam,ben je wel geweest? niets meer van je gehoord.Probeer iedere dag een ding wat je fijn vind op forum te zetten,wat de anderen die jullie best willen steunen goed gevoel geeft.Hun hebben hun eigen leven ook,en worden ook radeloos omdat ze jullie niet kunnen helpen!Alleen maa r jullie sorus aan elkaar blijven vertellen zakken jullie verder van weg!Dus meiden nieuwe start ,schrijf gedichten laat ons ze lezen marcie van jou hoop ik te horen hoe het met hulpverlening loopt en katinka laat ons stukjes lezen van je nw boek en denk nu maar het gaat me beslist lukken.Roos en maco en mieke steun
is best belangrijk maar is goed dat jullie grenzen stellen.Ik hoop dat jullie er samen uitkomen lieve groetje voor jullie allen doomster
datum 28-05-09 07:38
reactie 134
marcie94
Mijn Hulpverleenster???
Welke dan?
datum 28-05-09 09:38
reactie 135
droomster
marcie,meisje vergeten dat we dagen lang gemailt hebben.Hen voor jou instantie opgezocht waar je hulp van krijgt.Lentis /rowena prins zij heeft je gebeld je had op donderdag middag afspraak met haar daarna niets meer van je gehoord. gr doomster
Naar boven

Reageren op: Het beloofde land

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.