1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Het beloofde land

datum 27-05-09 21:08
reactie 91
MiekieMouse
Roosje ... dankjewel Maar dit is zeg maar zoals ze het bij tekenen zeggen ... een schetsje ... pas als ik het echte ga schrijven ga ik op zinsopbouw en spelling letten maar bedankt voor de tip

xxx
datum 27-05-09 21:08
reactie 92
katink
LUISTER EENS EVEN HEEL GOED JULLIE!!!!!!!!!!!!

Jullie hebben NIKS gedaan, jullie zitten mij niet in de weg en ik haal juist de steun uit jullie lieve reacties. Waarom stoppen jullie? De enige die me echt kan helpen is m'n therapeute, maar zij geeft me niet de steun en kracht wat jullie wel doen. Waarom willen jullie me niet meer spreken? Ik ben me op een bepaalde manier aan jullie gaan hechten, maar wat maakt het uit? Kunnen we er niet beter gewoon voor elkaar zijn?
datum 27-05-09 21:09
reactie 93
MiekieMouse
@ Katinka ...
Ik ben het met je eens
datum 27-05-09 21:10
reactie 94
Verwijderde gebruiker
Het gaat er niet om dat ik je niet wil spreken, het gaat erom dat ik me aan je ga hechten, terwijl ik niets voor je kan betekenen.

@ Marco; Ja, je hebt wel meer mensenkennis. Is ook niet zo moeilijk, ik heb niet zoveel. ^^
datum 27-05-09 21:10
reactie 95
Marcoo
@ Katinka,

Ik help je graag en we houden zekers contact mits jij dat ook wilt maar dan wel via dit forum om de zelfde redenen (zelfbescherming) als Roos
datum 27-05-09 21:14
reactie 96
katink
Jullie willen mij niet he? Niemand wil mij, niemand wil zich aan mij hechten, van mij houden, omdat iedereen mij haat. Of omdat ze bang zijn dat ik mezelf wat aandoe, en dat ze me dan toch kwijt zijn. En weetje, ik wil niks liever op dit moment. Echt niet.
datum 27-05-09 21:15
reactie 97
MiekieMouse
@ Marco : Thnx je hebt me erg geholpen ... doordat je op het idee kwam om met Katinka te chatten...

dankje
datum 27-05-09 21:16
reactie 98
Marcoo
Willen niet? Onzin! Als ik bij je was, had ik je een schouderklop gegeven voor wat je allemaal al hebt gedaan! Omdat je gewoon al heel veel hebt bereikt!
datum 27-05-09 21:16
reactie 99
MiekieMouse
@ Katinka
Tuurlijk willen ze je wel ...Maar je hechten aan iemand die je niet werklijk kent dat is niet goed. Maar jij moet niet zo onzeker doen en ik blijf der sowieso voor je xxx
datum 27-05-09 21:17
reactie 100
Marcoo
@ MiekieMouse:

Leuk bericht dat je aan Katinka stuurt!

En graag gedaan voor die tip
datum 27-05-09 21:18
reactie 101
MiekieMouse
@ Marco
Dat ik een leuk bericht had gestuurd bedoel je dat nou serieus of sarcastisch ???
datum 27-05-09 21:19
reactie 102
katink
Enig idee wat dit allemaal voor me betekent? Kan ik eindelijk ergens mezelf zijn, krijg ik nog comentaar, gezeik, alles.
Als jullie me niet willen spreken zeg dat dan gewoon. Of als jullie willen dat ik me kop hou over dingen die mij bezig houden, waar mijn leven uit bestaat.
En kan ik er wat aan doen dat ik onzeker ben? NEE. Ik heb er echt niet zelf voor gekozen hoor.
Dit breekt mijn hart nog meer, in nog meer kleine stukjes die nooit meer gemaakt kunnen worden.
datum 27-05-09 21:20
reactie 103
MiekieMouse
@ Katinka
Ik weet ook wel dat je er niks aan kan doen dat je onzeker bent hoor :O zelf ben ik ook onzeker.... maar ik bedoel... ach laat maar
datum 27-05-09 21:20
reactie 104
Marcoo
Ik zie net dat ik een verkeerd woord daarvoor heb gebruikt, MiekieMouse, Sorry, maar ben heel erg moe.Ik ga zo ook Ik bedoelde eigenlijk tof van je
datum 27-05-09 21:21
reactie 105
MiekieMouse
@ Marco
Haha oke ... ja idd leuk kan je op 2 manieren opvatten ik ga trouwens ook zo ... over een kwartiertje ofzo
Naar boven

Reageren op: Het beloofde land

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.