Gedichten check: Het beloofde land
| reactie 91
|
|
|---|---|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Roosje ... dankjewel xxx |
| reactie 92
|
|
|
katink Berichten: 923 |
LUISTER EENS EVEN HEEL GOED JULLIE!!!!!!!!!!!! Jullie hebben NIKS gedaan, jullie zitten mij niet in de weg en ik haal juist de steun uit jullie lieve reacties. Waarom stoppen jullie? De enige die me echt kan helpen is m'n therapeute, maar zij geeft me niet de steun en kracht wat jullie wel doen. Waarom willen jullie me niet meer spreken? Ik ben me op een bepaalde manier aan jullie gaan hechten, maar wat maakt het uit? Kunnen we er niet beter gewoon voor elkaar zijn? |
| reactie 93
|
|
|
@ Katinka ... Ik ben het met je eens |
| reactie 94
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Het gaat er niet om dat ik je niet wil spreken, het gaat erom dat ik me aan je ga hechten, terwijl ik niets voor je kan betekenen. @ Marco; Ja, je hebt wel meer mensenkennis. Is ook niet zo moeilijk, ik heb niet zoveel. ^^ |
| reactie 95
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
@ Katinka, Ik help je graag en we houden zekers contact mits jij dat ook wilt |
| reactie 96
|
|
|
Jullie willen mij niet he? Niemand wil mij, niemand wil zich aan mij hechten, van mij houden, omdat iedereen mij haat. Of omdat ze bang zijn dat ik mezelf wat aandoe, en dat ze me dan toch kwijt zijn. En weetje, ik wil niks liever op dit moment. Echt niet. |
| reactie 97
|
|
|
@ Marco : Thnx je hebt me erg geholpen ... doordat je op het idee kwam om met Katinka te chatten... dankje |
| reactie 98
|
|
|
Willen niet? Onzin! Als ik bij je was, had ik je een schouderklop gegeven voor wat je allemaal al hebt gedaan! Omdat je gewoon al heel veel hebt bereikt! |
| reactie 99
|
|
|
@ Katinka Tuurlijk willen ze je wel ...Maar je hechten aan iemand die je niet werklijk kent dat is niet goed. Maar jij moet niet zo onzeker doen |
| reactie 100
|
|
|
@ MiekieMouse: Leuk bericht dat je aan Katinka stuurt! En graag gedaan voor die tip |
| reactie 101
|
|
|
@ Marco Dat ik een leuk bericht had gestuurd bedoel je dat nou serieus of sarcastisch ??? |
| reactie 102
|
|
|
Enig idee wat dit allemaal voor me betekent? Kan ik eindelijk ergens mezelf zijn, krijg ik nog comentaar, gezeik, alles. Als jullie me niet willen spreken zeg dat dan gewoon. Of als jullie willen dat ik me kop hou over dingen die mij bezig houden, waar mijn leven uit bestaat. En kan ik er wat aan doen dat ik onzeker ben? NEE. Ik heb er echt niet zelf voor gekozen hoor. Dit breekt mijn hart nog meer, in nog meer kleine stukjes die nooit meer gemaakt kunnen worden. |
| reactie 103
|
|
|
@ Katinka Ik weet ook wel dat je er niks aan kan doen dat je onzeker bent hoor :O zelf ben ik ook onzeker.... maar ik bedoel... ach laat maar |
| reactie 104
|
|
|
Ik zie net dat ik een verkeerd woord daarvoor heb gebruikt, MiekieMouse, Sorry, maar ben heel erg moe.Ik ga zo ook |
| reactie 105
|
|
|
@ Marco Haha oke ... ja idd leuk kan je op 2 manieren opvatten |
| Naar boven | |