Gedichten check: Het beloofde land
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Deze heb ik zo'n 3 weken terug geschreven, ik dacht, ik plaats hem nog even. -- Het gras aan de overkant is groener, Simpelweg omdat het water krijgt, Want het water waaruit jij putte, Leek zilver, zonnig en rijk. Het was opgedroogd en uitgeput, Vormde zand en grauwe slijk. Dromen worden nachtmerrie's, Zodra de werkelijkheid z'n draai eraan geeft. De ogen waar ooit werelden in lagen, Lichtjes, en toekomsbeelden, Worden gevuld met zoute tranen, Die alle voorgane wonden niet heelden. Wanhoop ontneemt het zicht, Je hoofd was ooit vol met vuur, Waar je uiteindelijk jezelf mee hebt verbrand, Je vluchtte en rende weg, Blind naar het beloofde land. Dacht je. -- |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Mooi Ik heb echt respect voor je! xx |
| reactie 2
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hoe je het doet weet ik niet, maar ik vind het super! |
| reactie 3
|
|
|
Ahw, wat lief! Als er kritiek is, wil ik het ook graag horen, hoor! Deze site zit vol goede dichters, ongeloofelijk. |
| reactie 4
|
|
|
Als er kritiek zou zijn, had ik het ook wel gezegd. Maar dit is gewoon.... tsja: goed!! |
| reactie 5
|
|
|
Ahw, lief. Al valt het best wel mee, geloof ik. Ik vind zelf niet echt dat ik een goeie dichter ben ofzo, hoor. Maar vind jullie reacties leuk. Hebben jullie ook dat soms een gedicht heel snel op papier komt en met een paar aanpassingen klaar is, en dat je soms serieus uren bezig bent? |
| reactie 6
|
|
|
Ja het ligt er maar net aan hoe goed je je in jezelf of in je onderwerp kan inleven lijkt het. Maar ik snap wat probeert te zeggen denk ik p.s.; jij en Katinka hebben af en toe wat toejuichingen nodig volgens mij. Jullie zijn beide hele goede dichters! |
| reactie 7
|
|
|
Je bent wel een goede dichter Roos, geloof in jezelf! Echt waar, ik ben jaloers op je! x liefs |
| reactie 8
|
|
|
Jij hebt helemaal niets om jaloers op te zijn. En goede dichters zijn er niet. Mensen maken een dichter zelf goed. Anyway, ik ben blij dat jullie ze mooi vinden. Is er toch nog iemand. |
| reactie 9
|
|
|
Alweer zo wijs he, haha Spreek je nog wel, Groetje Marco |
| reactie 10
|
|
|
Toch ben ik jaloers xx |
| reactie 11
|
|
|
Onderschat jezelf niet! Je hebt meer talenten dan je zelf door hebt, maar dat heb ik al vaker gezegd! |
| reactie 12
|
|
|
Ahw, dat is echt lief. |
| reactie 13
|
|
|
Nee, maar het toch ook zo? |
| reactie 14
|
|
|
Nou, nouja, dat weet ik niet zo goed. |
| reactie 15
|
|
|
Tuurlijk wel, ik weet zelfs zeker dat je meer talenten heb dan alleen dichten. Misschien sport ofzo, weet ik veel... x |
| Naar boven | |