Gedichten check: Het beloofde land
| reactie 136
|
|
|---|---|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Ik ken haar niet hoor. |
| reactie 137
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
oke marcie zo jij wilt,mieke en ik hebben meer als ons best voor je gedaan!het ga je goed x droomster |
| reactie 138
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik vind het erg jammer dat het zo moet lopen. Volgens mij hebben wij stuk voor stuk ons best gedaan mensen hier te helpen, en nou wordt ons van alles verweten. @ Katinka; Ik vind het niet eerlijk hoe jij ons nu benaderd. Ik zal wel niet zoveel meer zeggen, want mijn stem wordt hier duidelijk niet meer gewaardeerd. Succes met dichten allemaal! |
| reactie 139
|
|
|
Roosje ,dat is niet zo,er word te veel verkeerd begrepen en niet goed gelezen,dus slachtoffers gaan zich gelijk weer in hun slachtoffer rol terug trekken en aangesproken voelen,terwijl dat absoluut niet de bedoeling van jullie was.Ga zelf verder met je schrijven en zorg voor jezelf,groet doomster xx |
| reactie 140
|
|
|
de kim Berichten: 23 |
het is echt mooi!! |
| reactie 141
|
|
|
Mieke Veldhuizen Berichten: 13 |
Marcie ben jij Katink ?????? waarom zo doen meissie we willen je allemaal helpen en naar je luisteren en dan ga je weer tekeer om niets???? Je ontkent dingen het maakt me verdrietig dat je steeds naar je toetrekt en dan weer afstoot, hebben toch het beste met je voor en willen je graag gelukkig zien. |
| reactie 142
|
|
|
Je hebt gelijk Doom, misschien denk ik ook een beetje teveel aan mezelf. Het gaat erom dat mensen dingen niet goed lezen en verkeerd begrijpen, je hebt gewoon gelijk. En toch vind ik het jammer. @ Mieke; Wat leuk dat ik weer eens wat van je hoor! We hebben mekaar nooit echt gesproken enzo, maar toch vind ik het leuk. |
| reactie 143
|
|
|
nee roosje ook jij leest verkeerd,dit heb ik tegen marcie en katink gezecht niet tegen jou,jij moet jezelf beschermen lees maar eens goed na.lieve groet doomster xx |
| reactie 144
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Mensen we zijn hier voor gedichten niet om depressief te doen.... als je er een gedicht over schrijft oke maar dit is een gedichten site geen hulpverlenings site voor mensen die het moeilijk hebben ! |
| reactie 145
|
|
|
@ Doom, ik heb terug gelezen, het klopt wat je zegt. Sorry voor mijn misopvattingen. Bedankt voor je tipje. @ Miekie, mensen zijn hier voor gedichten, en aan gedichten zitten gevoelens vast. Als hier mensen laten zien dat ze problemen hebben, zouden wij wel heel bot zijn als we die domweg zouden negeren! |
| reactie 146
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ik ben het met Roos eens. Roos, het spijt me echt heel erg, dit was allemaal niet tegen jullie bedoelt, ik voelde me gewoon zo rot en dat reageerde ik op jullie af. Dat had ik nooit moeten doen. Het spijt me echt, ik hoop dat jullie me kunnen vergeven en dat we weer gewoon met elkaar hier kunnen praten, op een leuke manier, dat ik zou iig graag willen. Voor iedereen geldt dit natuurlijk! En Mieke, ik ben gewoon katink en heb me echt niet met een andere naam aangemeld hoor, zo ben ik niet. Liefs, Katinka |
| reactie 147
|
|
|
Katinka, je bent een goed mens. Ik ben nooit boos op je geweest ofzo, alleen een beetje teleurgesteld. Ik wil graag je vorderingen over Ana blijven volgen! Liefs. |
| reactie 148
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 37 |
Mooi geschreven zeg Ö x |
| reactie 149
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Okee Roos, is goed, we houden wel contact hier okee? Ik zal er goed op letten hoe ik het opschrijf Ik wil ook wel blijven volgen hoe het met jullie gaat... Xx. |
| Naar boven | |