Gedichten check: Het beloofde land
| reactie 106
|
|
|---|---|
|
marcie94 Berichten: 285 |
STOP NU ASJEBLIEFT.. KATINKA WE GEVEN WEL OM JE!!!!! SNAP DAT DAN........ OW STIK NU BEN IK AAN HET JANKEN! |
| reactie 107
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Nee miekie, zeg maar. Ik kan er tegen, ik kan overal tegen nu. Het kan me niks meer schelen. echt niet. Ik weet nu ondertussen dat ik hier niet echt welkom ben, niet vanuit jullie hart. Ik snap dat jullie je niet aan mij willen hechten, maar moet je dat op zo'n manier laten weten? Het hoeft niet meer van mij zo. |
| reactie 108
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Okee, vind het fijn te horen dat je het ook op 2 manier kon opvatten. Het was gewoon een hele stomme fout van me! Katinka, ik ben er voor je. Als er wat is, mag je gewoon mailen. Ik zal zo snel mogelijk terug reageren dan |
| reactie 109
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Mensen ik heb besloten dat ik stop met dit forum |
| reactie 110
|
|
|
KATINK. WE GEVEN WEL OM JE! ZIT IK HIER VOOR DE NEP TE JANKEN DAN?? OMDAT IK NIET OM JE GEEF!!! |
| reactie 111
|
|
|
Ik vind het ook lastig Miekie, maar blijf er dan nog tenminste voor je gedichten. Dat is ook waar je voor gekomen bent |
| reactie 112
|
|
|
DAMNIT NU BEN IK AAN HET JANKEN.. DAMN DAMN DAMN.. |
| reactie 113
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
@ Katinka Sorry oke maar ik kan het niet, Ik wil niet te dichtbij komen dus vandaar En vergeet mr wat ik heb gezegt dat is beter xx |
| reactie 114
|
|
|
@ marcella: ik huil ook, je bent niet de enige. Ik merk dat jullie niet echt om me geven. @ marco: Ik zal je leven niet verstoren, je wilt alleen via dit contact hebben, prima. Ik begrijp het volkomen. Ja, ik moet wel voor mezelf opkomen, niemand anders doet het hier he? Ik zit mezelf al kapot te maken hier in mn kamer, mag ik dan hier voor mezelf opkomen? Op school kan het ook niet. @ miekie: Dat kan ik niet zomaar vergeten hoor. Maar als je geen contact meer wil, prima. |
| reactie 115
|
|
|
Katink, ik wil wel om je geven, maar ik heb een hechtingangst dus zal me niet snel aan iemand hechten, maar ik geef wel om je. GELOOF DAT DAN ASJEBLIEFT, EN JE BENT WEL WELKOM VAN HARTE ZELFS. DAMNDAMN |
| reactie 116
|
|
|
Okee Miekie, ik snap het volkomen! Ik wens je veel plezier met je gedichten en als ik ze nog eensn lees op deze site, zal ik een reactie plaatsen! Katinka, even heel eerlijk nu. Ik ben er om je te helpen. Kalmeer maar even. Je doet het goed en je bent een goed mens. Ik wil hier geen weerwoord op terughebben, gewoon omdat ik dat zelf prettiger vind. Je mag zeggen wat je ervan vind, maar geen teksten meer als van: kapot maken etc. Ik snap dat het lastig voor je is, maar je moet kalmeren! Daar probeer ik je mee te helpen. |
| reactie 117
|
|
|
En hier ligt zo mijn zakmes ook weer klaar weer een slapeloze nacht..... Damnit |
| reactie 118
|
|
|
Nog een zo'n reactie op deze site en k stop er ook mee net als Miekie! Geen dreigement, maar ik kan er zo ook niet tegen. Ik heb ook een leven en dit begint langzaam een must te worden. Als je ergens mee zit, zeg dat dan gewoon. Dan kan ik je proberen te helpen, maar meer ook niet. Noodkreten of hulpkreten heb je tenslotte alleen maar jezelf mee, Groetjes Marco |
| reactie 119
|
|
|
Jullie snappen het niet. Jullie weten niet hoe het is om mij te zijn, om mijn leven te leiden. Enig idee hoe het is, om hier te zitten, koud, bang en alleen, met een doosje pillen en een stuk glas in m'n hand? Nee. En wees blij want ik wens het niemand toe. Ik leef in een donker gat waar ik niet uit kan komen. Denk ik eindelijk een keer mezelf te kunnen zijn, gaat het weer mis. Zo gaat het altijd. Ik mag hier niet eens meer zeggen wat ik voel, wat doe ik hier dan nog? |
| reactie 120
|
|
|
Damnit. de enige plek waar ik mijn gevoelens kon uiten en die is nu ook verpest. |
| Naar boven | |