Gedichten check: Het beloofde land
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Even tussen haakjes, mijn opmerking was tegen jullie allebei bedoeld |
| reactie 17
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Oh okee:$. Het is belangrijk om je eigen talenten te ontdekken..ookal heb ik ze mij mij nog niet gevonden ofzo.. maar komt misschien nog wel ooit x |
| reactie 18
|
|
|
Ik heb ook zo´n periode gehad waarin ik niet goed wist wat ik aan mezelf had. Na een tijdje ontdek je die talenten en ga je ze benadrukken. Heel mooi eigenlijk |
| reactie 19
|
|
|
Ja eigenlijk wel... "Talenten heeft iedereen, het is alleen wat je er zelf mee doet en zelf van maakt..." Kwam net ineens in me op x |
| reactie 20
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Mooi gezegd. Ik weet ook wel dat ik talenten heb, alleen niet op dichtgebied denk ik. Ik ben bv wel erg goed in hiphop/breakdance. Zit nu op topsport niveau, ben er erg trots op. Ook heb ik mensenkennis en kan ik goed met mensen omgaan. Zo zal jij ze ook hebben, en van jezelf weten! Je bent in ieder geval een lief meisje. |
| reactie 21
|
|
|
Naja, ik ondek mijn talenten nog wel hoop ik bedankt voor t compliment! Xx hou van je |
| reactie 22
|
|
|
Je ontdekt ze wel. Misschien is jouw talent wel de kracht bezitten om boven op je ziekte te komen. En je houdt niet van me, je houd van het feit dat er iemand is die naar je luistert. |
| reactie 23
|
|
|
Ik hoop het En jij weet niet of ik van je hou, ik hou van niemand eigenlijk, behalve m'n vriendje en m'n liefste vriendin...Maarja..ik wil van mensen kunnen houden, inclusief mezelf.. x |
| reactie 24
|
|
|
Je zult je eigenwaarde terug moeten krijgen. Kan je vriendje en je vriendin je daar niet bij helpen? |
| reactie 25
|
|
|
Ik denk dat Roos zich misschien daardoor wat onprettig voelt en niet weet wat ze met dat soort uitspraken moet doen (niet negatief hoor, zowel tegen beide hoor). Ik hoop dat ik het zo goed zeg! Daardoor probeert ze denk ik te zeggen of naaste mensen die je wél kent, je wél kunnen helpen |
| reactie 26
|
|
|
Sorry. Sorry dat ik mezelf was en mezelf heb laten zien, ik had het niet moeten doen. |
| reactie 27
|
|
|
Huh? Waar voel ik me onprettig door? |
| reactie 28
|
|
|
Door mij. Door wat ik zeg. Sorry. |
| reactie 29
|
|
|
Ik voel me juist helemaal niet onprettig door jou! Ga door, gooi eruit wat erin zit! Ik wil je verhalen horen! |
| reactie 30
|
|
|
Sorry, zo bedoelde ik het ook weer niet. Ik probeer op een subtiele manier duidelijk te maken dat het misschien bij Roos anders binnen kan komen als een onbekende zegt: ik hou van je. Tenminste, ik kan het me heel goed inbeelden. Aan Roos' reactie te merken, is dat niet het geval |
| Naar boven | |