Gedichten check: Het beloofde land
| reactie 46
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Aan mij...? Dank je...en vind je echt dat ik boeken moet gaan schrijven..? |
| reactie 47
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Ja en ja! Ik moet nu echt gaan, ik ga slapen want ik heb morgen ook weer een lange dag. Groeten Marco |
| reactie 48
|
|
|
Is goed..ik ga zo ook slaap lekker |
| reactie 49
|
|
|
dankjewel, zal wel lukken hoop ik. Groetjes! p.s. ook jij rustig aan doen! |
| reactie 50
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
@ Katink Echt goed dat jij je gevoelens op schrijft.... ik durf dat nooit ik ben bang dat iemand het leest waarvan ik niet wil dat die het leest dus hou ik alles voor mezelf .... En ja jij moet een boek gaan schrijven |
| reactie 51
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay ik sgrijf ook verhalen maar jullie doen het allemaal goed als ik het zo eens lees hhaahah xxx |
| reactie 52
|
|
|
Hey! Ik heb jullie tips opgevolgd en ben begonnen met schrijven. Ik schrijf over mezelf, het klinkt heel stom, maar ik schrijf teksten zoals die ene, met gedichten tussendoor. Ik wil het laten uitgeven als het af is, maar waarschijnlijk wil niemand het hebben... x |
| reactie 53
|
|
|
Hey, jij ook weer online leuk! Ik ga je boek kopen als het uit is en ook uit wordt gebracht, weet zeker dat het een topper wordt! Groetjes Marco p.s.; ben zo terug!! |
| reactie 54
|
|
|
Jaaaa ik ook weer online Hoe gaat het vandaag? Ik weet eigenlijk heel weinig over je omdat ik zoveel (asoo,,,) over mezelf praat...*schaam schaam*. Ik denk niet dat er een uitgever is die het wil uitbrengen... Maar ik zou het wel willen, ik heb weer iets om voor te leven voor eventjes dan.. therapie was zooo kut vandaag... x |
| reactie 55
|
|
|
Hehee! Met mij gaat het goed hoor, dankje! Heb een leuke dag gehad maar ben nu ook wel heel erg moe. Dus het wordt geen latertje vanavond haha Misschien dat je het trouwens beter digitaal kunt maken (of doe je dat al) met dat boek, omdat als je het wilt uitgeven je anders alles over moet typen. Maar hoe is jouw dag geweest, behalve je therapie? Wat voor therapie was het trouwens? Groeten Marco |
| reactie 56
|
|
|
Ik ben blij dat ik je weer spreek Ik heb het in een word document staan hoor, bijna alles, was t laatste stuk aan t overtypen, maar dit is veel gezelliger Therapie voor Ana, zelfmoord, depressie... x |
| reactie 57
|
|
|
Heey Marco en Katink Jullie vinden het toch niet erg hea als ik gezellig mee klets?? @ Katink ik denk zeker dat je een goede kans maakt met je boek want wat ik ervan gelezen heb ( dat stukje dat je hier geplaatst had) was echt super goed en ik denk dat als het uitgegeven wordt ik het ga kopen |
| reactie 58
|
|
|
Ik ben ook echt blij jou weer te spreken! Ik vind je een gezellig en warm mens (althans zo kom je over Mooi dat je alles al in Word heb gezet en ik weet zeker dat je een kans maakt. Ik zie- en dan ben ik heel eerlijk- weinig van zulke sterke verhalen (daarmee bedoel ik dat je krachtig en sterk overkomt). Misschien voel je je wel niet zo sterk, maar zo kom je wel over in je verhalen/gedichten. Je hebt het heel moeilijk, maar kunt het zo goed verwoorden dat je moet blijven lezen. Groetjes Marco p.s.; goed dat je die therapie volgt, klasse! |
| reactie 59
|
|
|
Nee tuurlijk niet MiekieMouse, alleen maar super gezellig! Ik hoop echt dat het word uitgegeven, dan heb ik iets om voor te leven... Het is ech tnog niks nu hoor,... ik stop er ook een paar gedichten in Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden... x |
| reactie 60
|
|
|
@Katink Je zegt steeds dan heb ik iets om voor te leven .... Wat bedoel je daarmee? |
| Naar boven | |