Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 91
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Je mag binnenkomen wanneer je maar wilt zmandy - Esmée, ouders zijn er om te negeren. Luister naar je hart, niet naar hun gezaag |
| reactie 92
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Wil jullie niet storen of iets dus ik dacht misschien is dit niet een goed moment |
| reactie 93
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Jij hebt makkelijk praten ! Wie betaalt mijn boeken/schriften/hobbys/.. Ik kan niet doen wat ik wil ! Na mijn 18 ben ik.direct mijn leven leiden, en ook lijden, maar nu moet ik als een straathondje luisteren. |
| reactie 94
|
|
|
Herkenbaar!! Heel herkenbaar |
| reactie 95
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Geeft niets hoor, ik ben toch al gestoord genoeg Ik ben over een uurtje ofzo weer terug. Mijn telefoon gaat dood :'( |
| reactie 96
|
|
|
Mijn batterij is bijna op. Hang h'm seffes wel aan de stroom, maar ik ben er dan wel nog .. Gedichten falen ook al |
| reactie 97
|
|
|
Esmée ( ik zie iedereen je zo noemen dus dan doe ik dat ook maar) Dat gedicht is echt heel erg mooi! |
| reactie 98
|
|
|
Patros begreep het al verkeerd .. En ja, noem me hoe je wilt. Ik weet wel als je mij bedoeld. |
| reactie 99
|
|
|
Maar dat ligt dan toch aan Patros en niet aan jou? Misschien zag hij het gewoon anders. Dan noem ik je gewoon Esmée |
| reactie 100
|
|
|
Is goed. Ik voel me kapot, heb het gevoel dat ik overdrijf .. m'n pols doet pijn en kussen is nat |
| reactie 101
|
|
|
Ik voel met je mee, polsje doet ook pijn :/ Mijn kussen is niet nat want huilen kan ik niet |
| reactie 102
|
|
|
Sorry voor je pols :-/ |
| reactie 103
|
|
|
Je hoeft geen sorry te zeggen, was toch niet jou schuld Hoe is het verder? |
| reactie 104
|
|
|
;s Slecht. Ik ben moe, heb zin in slapen, maar ook niet. En heb nu letterlijk geen vriendinnen meer. Enkel meisjes die mij vriendin noemen, maar ik hen kennis. |
| reactie 105
|
|
|
Komisch om mezelf hierin totaal te herkennen Sterke, en ik ben er voor je hoor als je ooit eens wilt praten of iets |
| Naar boven | |