Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 1081
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ben je wel lekker voor de rest van de dag vrij Maar wel tijdverspilling, 1 uur fietsen, dan 1 uur les, dan nog 1 uur terug fietsen ook zeker? |
| reactie 1082
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Wel, .. ik mis Jorinda, omdat ik niet weet hoe het gaat enzo .. en ben gewoon heel down vandaag .. |
| reactie 1083
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Tja, daar moet ik zelf ook weleens aan denken ja.. Ga jullie trouwens laten, moet ervandoor. Tot later |
| reactie 1084
|
|
|
Het gaat geen seconde weg .. ik voel me schuldig, maar voor wat .. |
| reactie 1085
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Zou niet weten _ Nathan, jij houdt ook wel van porren _ Bah, Nederlandse woordenlijst, why?? Moet normaal studeren -,- |
| reactie 1086
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Esmee ik weet verder niet waar het over gaat. Maar je moet je niet schuldig voelen voor dingen waar jij niks aan kan doen. Geloof me ik weet meer dan goed hoe het voelt om je vreselijk schuldig te voelen. Gewoon niet proberen te doen |
| reactie 1087
|
|
|
Tja :/ Ik heb niet eens kunnen zeggen wat ze voor me betekend |
| reactie 1088
|
|
|
Wie is 'ze'? |
| reactie 1089
|
|
|
Dat hoeft niet altijd vaak weten de mensen dat zelf wel. Pfft.. Ik word gek van alles hier |
| reactie 1090
|
|
|
Ik word ook gek Mandy. Vraag me niet van wat. |
| reactie 1091
|
|
|
Ik weet wel waarvan ik gek word helaas. Gelukkig word ik dan niet als enige gek |
| reactie 1092
|
|
|
_ Maar wie is 'ze', Esmée? |
| reactie 1093
|
|
|
Jorinda .. |
| reactie 1094
|
|
|
Het is mijn schuld Niemand kan zeggen dat het niet zo is Het is echt mijn fout Ik zocht hulp want het ging niet goed met jou Ik dacht dat het hierdoor weer beter zou gaan Maar nee ALLES ging slechter Ze gingen zelfs dreigen om je in een kamer te stoppen zonder ramen. In de hoop dat dat zou helpen Jou gedachtes worden nog elke dag sterker En dat is allemaal MIJN fout ----------- Zo voel ik me nu... Gelukkig hoef ik van ma niet naar school. Dus kan ik lekker de hele dag thuis gaan zitten.. |
| reactie 1095
|
|
|
Auhw Mandy, als ik kan helpen, ben ik hier X Ik maak seffes PS7 aan, als ik de pc heb |
| Naar boven | |