Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 61
|
|
|---|---|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Neem ze op? |
| reactie 62
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma, het is ten eerste Esmée voor jou, geen z. En ten tweede, ik doe nu verdomme hard mijn best niet te flippen. Patros zei het, hij hoopte dat we goede griendinnen waren, wel, nee. Ik neem afstand van je. Je doet verdomme irritant de laatste tijd. Zoek andere vrienden. Ik ben er klaar mee. Bedankt om mijn dag totaal naar de kl*tente helpen. Bedankt. Hierbij meld ik je dat ik AL DE VOLGENDE open. Open jij je Gedichtenslangen maar. Ik ben je zat. Wel, sorry voor de andere als ik rot reageer, Emma is de oorzaak. |
| reactie 63
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Women=overreacting Dit is echt té overreageren Calm down man. Back off and chillex. |
| reactie 64
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Tja, het was te verwachten, .. En ik begrijp je reactie wel. Maar echt waar, Emma bedoelde het heus niet kwaad |
| reactie 65
|
|
|
Ze was het alleen ever vergeten |
| reactie 66
|
|
|
Jullie kunnen even niet helpen, jullie weten niet eens het hele verhaal. Ik ben het gewoon allemaal ZO beu, en neem even afstand van Emma. Ik zie later wel hoe het gaat tussen ons. Sorry voor mijn rotreactie, ik ben gewoon gefrustreerd en kwaad. |
| reactie 67
|
|
|
Nou, ik hoop uit de diepste grond van mijn hart dat het snel goed komt |
| reactie 68
|
|
|
Reageer dat effe af met exhale of grunt |
| reactie 69
|
|
|
Het kan enkele maanden duren. - Sorry als ik laat reageer, ik ga tekenen .. Patros, met een slapende zus, ja hoor. |
| reactie 70
|
|
|
En met een koptelefoon? |
| reactie 71
|
|
|
Grunting en exhale zijn vormen van roepen Nath, daar wordt haar zus wakker van |
| reactie 72
|
|
|
Ooh, ik dacht dat het ook iets van muziek was |
| reactie 73
|
|
|
Ik teken het wel van me af. Of schreeuw in mijn kussen. Als ik maar iets kan doen. En het gezaag van mijn ouders waarom ik zo irritant naar mijn mobiel zit te staren helpt ook niet. |
| reactie 74
|
|
|
Tekenen is ook leuk, lekker je fantasie de vrije loop geven. En lekker even alles vergeten |
| reactie 75
|
|
|
Nee, Nathan, ik ga kribbelen of gewoon een tekening over mijn gevoel maken, niets vergeten .. |
| Naar boven | |