Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 76
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja ach, zolang je het maar lekker van je af kunt tekenen |
| reactie 77
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zou je die tekening(en) dan op Emo is our Religion willen plaatsen? - Nath, je weet pas hoeveel je kunt herinneren als je probeert het te vergeten |
| reactie 78
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Waarom zou ik dat doen ? Zodat je kan denken dat ik overdrijf ? Misschien ik zie wel. Nathan, daarvoor moet ik mijn straat wakker kunnen roepen .. |
| reactie 79
|
|
|
Jawel maar ik bedoel; in haar geval gaat ze tekenen, dat is lekker ontspannend, zo hoeft ze er even niet aan te denken |
| reactie 80
|
|
|
Ik wil wel weer eens een mooie tekening van je zien |
| reactie 81
|
|
|
Ja, dat is ook weer een tijd geleden Maar ik moet jullie laten, ga slapen. Morgen vroeg en lange dag Slaapwel alvast en Esmée, sterkte he |
| reactie 82
|
|
|
Ik kan niet tekenen, dan schrijf ik ze op .. Zus wakker .. damn .. Slaapgoed Nathan |
| reactie 83
|
|
|
Je onderschat jezelf Esmée, jij zou zo naar het AHK kunnen |
| reactie 84
|
|
|
En dan, dan heb ik geen toekomst volgens mijn ouders. Kunst verdient niet. Ik kan geeneens iets bedenken om te tekenen. Woorden .. Ik zal proberen te dichten .. |
| reactie 85
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Het is niet het onderwerp, maar de manier waarop je dat onderwerp brengt dat origineel kan zijn. Je moet alleen de bewonderaar kunnen aanspreken en ik ben ervan overtuigd dat je dat kan! Kunst kan wel verdienen. Ik zei eerder al eens dat mijn nonkel beeldhouwer is, dat doet hij fulltime. Ok, hij is niet rijk en neemt af en toe een klein bijbaantje, maar hij verdient de kost wel. Sterkte, Esmée |
| reactie 86
|
|
|
Dankje Evi, maar mijn overleden kat tekende nog realistisere personen .. xx Ik ga er over dichten .. Ben er al mee bezig. |
| reactie 87
|
|
|
Dat is ook een optie Schrijf je frustraties maar van je af, helpt ook altijd bij mij. Beter nog, in een vlaag van woede maak ik de mooiste gedichten |
| reactie 88
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Volgens mij kom ik op een beetje een fout moment binnen? |
| reactie 89
|
|
|
Neen, maakt niet uit Maar ik ga slapen! Slaapwel iedereen! |