Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 121
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Het geeft niet, misschien verdiende ik het wel. Gewoon niet op bezoek gaan bij Mitch en Kurt .. We zouden je missen, en je weet echt niet hoe hard. |
| reactie 122
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja Patros maat. We gaan je echt hard missen als je weggaat.. |
| reactie 123
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dat verdiende je niet. Jij verdient beter dan mij - Mijn moeder is chaggie op me omdat ik HSB en SS luister. Niet vanwege de muziek, maar puur omdat de naam haar niet bevalt -,- |
| reactie 124
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mijn moeder houd ook niet van SS, de naam, ze denkt dat het me verkeerde ideeën geeft. En ze vind Mitch eng. Dusjha. Ik ga naar de academie, straks leren, maar ij heb weinig zin in 'góed' leren. Pech dan maar |
| reactie 125
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Goeie middag, iemand hiero?! |
| reactie 126
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Ik ben er nog ff |
| reactie 127
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Hé Esmée, Ik snap je volledig dat ik een k*tvriendin ben, die je altijd cadeautjes geeft, en terwijl ik er nooit een terug krijg, nu ja, wat k*t ben ik joh! En ik ben zeker altijd degene die mega-associaal doet als je beste vriendin (nu dus niet meer) bij je blijft logeren, en die je altijd zonder reden keihard op je kop slaat? Ga dat ergens vertellen!!!! |
| reactie 128
|
|
|
Wat is hier aan de hand?!! |
| reactie 129
|
|
|
Oh alleen dat iemand hier, ik noem geen namen, een beetje slechtgezind is en dat ze haar vrienden niet accepteert. Niet mijn probleem. Laten we hierover ophouden en van onderwerp veranderen! |
| reactie 130
|
|
|
Back off okay? Emma, ik snap best dat je boos bent, maar beste vriendinnen blijven beste vriendinnen. Als je wilt zagen, mij best, maar doe dat dan bij een boom. Esmée, jij verdient beter dan mij, jij verdient Emma. Emma verdient net zoveel kansen als nodig is om weer vriendinnen te worden. Laat je nu echt je vrienschap verpesten door een of andere topic? C'mon man! Heb ik ooit met iemand ruzie gemaakt omdat die iets deed wat ik graag wilde doen? Nee, want als die andere dat ook graag wil, dan laat ik hem dat doen. |
| reactie 131
|
|
|
Kijk Patros, ik heb altijd voor haar klaar gestaan, en zij begrijpt dat niet, ik wil niet gemeen doen, maar ik vind haar wat onbeschoft tegen mij de laatste tijd. _ Ik wil niet tegen een boom praten. _ Ik zei toch, laten we veranderen van onderwerp!!!!! xxxxxx |
| reactie 132
|
|
|
Oki, volgens mij kom ik op het verkeerde moment binnen?! Sorry, snap er niets van... Maar laat mij maar, zit toch met mijn hoofd ergens anders... |
| reactie 133
|
|
|
Maakt niet uit Lisanne! Laten we praten over idk.. Toetsen? ik heb een 10/10 bij wiskunde :d |
| reactie 134
|
|
|
Dat zei je terwijl ik met die post bezig was dus dat kon ik ook niet ruiken. Jij stuurt haar de laatste tijd veel berichtjes tijdens de les, daardoor raakt zij geirriteerd - Geen toetsen in de vakantie. Ander onderwerp? |
| reactie 135
|
|
|
Zozo Emma, van cijfers ruilen?! Nop, volgende week pas weer! Wel veel huiswerk voor de rest Wat zijn jullie hobbys?! |
| Naar boven | |