Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 106
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Sorry hoor dat je zo dicht dat je het uit meerdere opzichten kunt lezen! Sjees, ik heb bijna medelijden met je zus |
| reactie 107
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Die kwam hard aan .. Sorry dat ik gewoon zeg dat we niet hetzelfde dachten ! |
| reactie 108
|
|
|
Fuck off if you don't like me. Fuck off if you can't handle me. Fuck off if you can't afford me. Just fuck off and leave me alone! Ik ga wel bezig met mijn brief, aangezien toch niemand mij hier nog wil |
| reactie 109
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Mensen stop eens met dat zeggen dat niemand jullie wilt en al die shit. Iedereen is perfect zoals hij/zij is en er is ALTIJD wel iemand die om je geeft, misschien merk je het op dat moment even niet maar altijd is er iemand. *sorry maar ik word echt boos als mensen zichzelf de grond in boren* |
| reactie 110
|
|
|
De enigen waarvan ik weet die om me geven zijn overleden. Noem eens 5 personen die om me geven en nog in leven zijn? |
| reactie 111
|
|
|
Sorry Patros, ik had niet zo moeten doen, let alsjeblieft niet op mij. Maar toch komen je woorden verdomd hard aan, maar ze kloppen :-/ echt, het spijt me. Ik ga wel posten, dan hebben jullie geen last van een humeurige bitch. Patros, ik, Emma, Nathan, Evi, Lisanne, Lucas, Suus, Sheala, .. |
| reactie 112
|
|
|
Mensen mensen toch.. Patros iig de mensen op deze site geven om je anders zouden ze vast niet met je praten enz. En misschien zijn het maar ''mensen van internet'' maar ze ( of dan iig IK) geef wel om je Esmée blijf hier.. |
| reactie 113
|
|
|
Ben er nog .. |
| reactie 114
|
|
|
Iets wat ik kan doen om iedereen hier een beetje op te vrolijken? |
| reactie 115
|
|
|
Het enige wat ik nu wil is een meating met Mitchell Lucker, misschien is t morgen beter |
| reactie 116
|
|
|
Woorden kan je niet weglachen, maar je aanwezigheid is genoeg om me op te vrolijken Ik denk dat ik ga slapen voor ik raar ga doen. Ik zie wel. Morgen is er nog een dag. |
| reactie 117
|
|
|
Patros : Het spijt me mar ben bang dat ik dat niet voor je kan doen. Morgen is het vast veel beter! Esmée :Weltrusten dan! Slaap lekker voor jou geld ook 'morgen is het vast beter' Ik ben hier nog wel een tijdje, kan toch niet slapen |
| reactie 118
|
|
|
Dankje, slaapgoed allebei en sorry voor mijn rotgedrag .. |
| reactie 119
|
|
|
Srry voor die reactie, maar ik heb de laatste tijd gewoon geen zin meer in leven |
| reactie 120
|
|
|
Patros alles komt wel weer goed ! Ben er als je me nodig hebt |
| Naar boven | |