Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 1096
|
|
|---|---|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Esmee hoeft niet. Niemand kan hier toch wat aan doen Wilde alleen ff laten weten hoe ik me voel nu |
| reactie 1097
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Oke :/ |
| reactie 1098
|
|
|
Ligt niet aan jou hoor. Maar als je me echt wilt helpen mag je het natuurkijk altijd proberen, Btw mijn mood is sws down mijn opa ligt weer in het ziekenhuis dus ben chaggie en alles |
| reactie 1099
|
|
|
Sorry voor je opa Met mijn gaat het ook niet geweldig, hij word erg oud en zijn hart is slecht |
| reactie 1100
|
|
|
Jij ook sterkte dan. Mijn andere opa ben ik al verloren, mijn ene oma is nog wel oke Mijn andere oma heeft spierreuma en gaat achteruit, nu ligt mijn 'laatste' opa ook nog eens in het ziekenhuis, Het is weer alles te gelijk,,, pfft |
| reactie 1101
|
|
|
:/ Ik ga denk ik zodadelijk eten enzo, dus over 5 minuutjes ben ik even weg. |
| reactie 1102
|
|
|
Ik ga ook even, moet nog stofzuigen, dweilen en wiskunde maken |
| reactie 1103
|
|
|
Suc666 Mandy ^~^ |
| reactie 1104
|
|
|
Mijn pa en oma ( die zonder spierreuma) zitten nu in het vliegtuig naar Wenen |
| reactie 1105
|
|
|
Wenen .. veel van gehoord maar weet nog altijd niet waar het ligt Praatje Slaan 7 is open |
| reactie 1106
|
|
|
Haha ehm mijn topo is ook slecht dus heb eigenlijk ook geen idee xD, |
| reactie 1107
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Ben nog niet weg. Pogin mislukt. En alles gaat zonder mij ook gewoon door. Jullie zullen er geen nacht minder om slapen. |
| reactie 1108
|
|
|
He Jorinda, ik weet niet of ik nu best jammer of goed zeg, maar we zullen er zeker wel een nacht minder op slapen. Ik heb zogoed als niet geslapen in de tijd dat we van niets wisten. We blijven doorgaan omdat dat toch is wat we zouden doen ? We hebben je in ieder geval heel erg gemist x |
| reactie 1109
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zeker Jorinda, we maken ons echt zorgen hoor |
| reactie 1110
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik kan me niet voorstellen dat jouw poging een goede keuze is. Je hebt nog zoveel meer te ontdekken, nog zoveel meer te zien. Je kan niet weten wat de toekomst je brengt en hoe het leven op z'n best is, wie je zelf bent. Je moet gewoon blijven volhouden, ga aan de medicijnen, laat je helpen. Maar zelfmoord dat kan je gewoon nog niet maken. En alles gaat inderdaad door zonder jou. Maar dus wel ZONDER jou, en dat is zonde. -Bart |
| Naar boven | |