Huiskamer: Gedichtenslang [5]
![]() reactie 661
|
|
---|---|
marill Berichten: 1058 |
cadeau ligt in de kast voor mijn fijne gast als dank je wel geschenk wetend dat ik aan je denk want in deze donkere dagen doe jij alles, zonder het te vragen |
![]() reactie 662
|
|
FemkeMeurs Berichten: 5 |
vragen stapelen zich op in mijn hoofd wanneer zegt het stop? ik voel me verdoofd van alle dingen die je me hebt beloofd ik wil hier weg, maar kan het niet |
![]() reactie 663
|
|
kan het niet wat zachter riep mijn vader wederom ach Pa, je loopt achter zei mijn broertje Tom de Rolling Stones zongen Black terwijl Pa rood aan liep en zei, nu geen grote bek en de rust weder schiep door de stekker eruit te halen de stilte duurde niet zo lang broertje liep zo flink te balen hij sloeg op de deur van de gang |
![]() reactie 664
|
|
FemkeMeurs Berichten: 5 |
gangen vol mensen, ogen vol tranen. ik kon niets beters wensen, maar moest me hier wel doorheen banen. wat een menigte, wat een volk! jij was het die me verplichtte, en nu zit ik op een roze wolk. |
![]() reactie 665
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wolk van emoties, Het worden er te veel. De puzzel des levens, Steeds zoek ik naar een missend deel. Zon van verlangens, Hij heeft zo veel macht. Wind van vermoedens, Laat me ontvoeren door zijn kracht. Grote onweerswolken, Van woede en verdriet. Alles kwam bij elkaar, Toen je mij verliet. |
![]() reactie 666
|
|
ver liet hij haar lopen om kerstlampjes te kopen alles wat hij zag vooraan in de schap lag was niet goed genoeg vele soorten die ze aandroeg van die mooi gekleurde hij die ze afkeurde Genoeg! riep ze en droeg fier een slinger naar de kassa waar ze verdween in de massa |
![]() reactie 667
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Massaal worden er cadeaus gekocht veel restaurants worden bezocht. In de winkels liggen daar alle hapjes voor u klaar Het is bijna kerstfeest gezelligheid is er het meest De kerstboom die staat verlichtingen in de straat Iedereen alvast prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar |
![]() reactie 668
|
|
gelukkig nieuwjaar komt ons tegemoet met nog een volle hoed geluk en warmte geduld en kalmte om angst en onzekerheid te verliezen in de strijd alles komt zoals het komt en gaat zoals het gaat de een accepteert de ander leert hoe je het ook doet van mij krijg je een warme groet |
![]() reactie 669
|
|
Quetzalcoatlus Berichten: 5 |
Groet de vreemde, Proef wat je niet kent, Verlaat het bekende, Wees niet verwend. Want wijs is hij, Die veel heeft aanschouwd, En zijn lessen, Meer waard dan goud. |
![]() reactie 670
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
goud, zilver, brons wat is van waarde voor ons huisje, boompje, beestje is voor velen een groot feestje en een baby in de keet maak het feestje compleet |
![]() reactie 671
|
|
compleet was de chaos zei de ezel tegen de os de engel was vol verlangen blijven hangen in de kroeg op de hoek waar ze het koninklijk bezoek voorzag van de warme wijn hun wees op de schone schijn van den gouden tap waar ze voor de grap uit een ander vaatje tapte de aandacht hierdoor verslapte u raadt het einde al ze kwamen te laat in de stal |
![]() reactie 672
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Stal vol sierpaarden, Bos vol met bomen. Waarom moest ik nu, Per se zo'n muilezel, Als jou tegenkomen? |
![]() reactie 673
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Gezien, gehoord en gehuild heb ik, om jouw gevoelens.. Zachtjes fluister ik lieve woordjes in, Om je blij te maken.. |
![]() reactie 674
|
|
om je blij te maken zal ik je tegenkomen met of zonder muilezel halen we het beste paard uit de stal van de buren |
![]() reactie 675
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Buren steunen je, In verdriet, In blijdschap, In slechte tijden.. Buren helpen je, Als je moe bent, Als je gevangen zit in je huis, Als je het even niet meer weet.. |
Naar boven |