Huiskamer: Gedichtenslang [5]
![]() reactie 676
|
|
---|---|
weeteennaam Berichten: 232 |
Uit de stal van de buren, Een heel dik paard, Hoelang zal het duren, Dat de buurman met zijn baard, Het doorheeft. |
![]() reactie 677
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
(sorry, met doorheeft kan ik niet beginnen ![]() ![]() Heb je het door, Hoeveel je me kwelt? Heb je het door, Dat je langzaamaan, Mijn emoties kapot-velt? Heb je het door, Dat je, als je me ziet, Je helemaal wegsmelt? |
![]() reactie 678
|
|
(Ja kwam er net achter. Oepsie ![]() Wegsmelten doe ik door zijn glimlach, Het is gewoon hoe hij naar me kijkt, Hij maakt me vrolijk langer dan een dag! |
![]() reactie 679
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
( maakt niet uit ![]() Dag beste vrienden, Ik ben er weer, Na een lange tijd.. Ik heb jullie gemist, Maar nu hoeft dat niet meer, We zijn terug herenigd.. |
![]() reactie 680
|
|
(geen flauw idee wat het woord betekend. Dus dan lossen we het zo maar op![]() Herenigd is een woord, Maar wat voor woord, Van welke soort? En wat is de betekenis, Van zo een woord, Betekent het dat ik je mis? |
![]() reactie 681
|
|
marill Berichten: 1058 |
mis! naast het doel toch heb ik gescoord iets anders doorboord heerlijk gevoel MusicBird fluit weer haar lied als ik tussen het dichtersriet over mijn vioolsnaar strijk welkom terug in dit dichtersrijk |
![]() reactie 682
|
|
Dichtersrijk vol dichters Helemaal vol Geen plek meer voor oplichters |
![]() reactie 683
|
|
oplichters hebben me ooit beroofd stom genoeg had ik ze geloofd met hun mooie praatjes hun folders vol plaatjes nu kap ik hun praatjes af noemen ze me laf hoewel ik ze zeg met al mijn gespeelde lef dat ze mij niets kunnen verkopen mijn deur dus voorbij kunnen lopen ![]() |
![]() reactie 684
|
|
Lopen, Mensen die wat hebben gezopen, Die kunnen haast niet meer lopen, Laat ze maar geen alcohol meer kopen. ![]() |
![]() reactie 685
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
Kopen, lopen en hopen Op meer geluk Maar geluk koop je niet met geld Gezondheid is wat als eerste telt ![]() |
![]() reactie 686
|
|
als eerste telt hij iedere dag die hij nog leven mag met een gelukkige lach |
![]() reactie 687
|
|
Babsje Berichten: 79 |
Lach om de tranen te vergeten zodat je niet meer zal weten waardoor de tranen zijn ontstaan en je dus lachend kan verdergaan |
![]() reactie 688
|
|
verder gaan de dagen zonder me af te vragen waar dit alles blijft verder gaan naar het heden gedragen met mijn verleden dat steeds bij me verblijft zwaar worden mijn schriften die aldoor met me meeliften waar soms iemand iets in schrijft |
![]() reactie 689
|
|
beshnoemara Berichten: 57 |
Schrijft in schrift Met stevige stift Waardevolle woorden Die zij ooit hoorde: Carpe diem! |
![]() reactie 690
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Carpe diem! Pluk de dag! Piano et forte! Hard en zacht! Maar als je de dag plukt, Word het dan niet nacht? |
Naar boven |