Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 736
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Ik heb altijd, dan ga ik naar de muziek luisteren inplaats van te leren... |
| reactie 737
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dat is ook leuk, fietsen in de mist |
| reactie 738
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Leuk?? Ik zag amper m'n eigen fiets! Terwijl ik aan't fietsen was -.- |
| reactie 739
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dat is leuk |
| reactie 740
|
|
|
Avontuurlijk: Ff op de fiets, Wat hoor ik nu aankomen? En auto in de straat? Lampen doen het niet, Een klap, Hij zag me te laat. Avontuurlijk, Lig ik op bed. En denk ik na. Tis beter, Dat ik volgende keer, Ook maar in de auto ga. |
| reactie 741
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Fietsen in tegenwind is echt niet leuk!! Maar ik fiets minder als 5 minuten naar mijn school dus... En als iemand me aanrijd... Als ik dan nog kan bewegen sleur ik m de auto uit hoor! Moeten ze maar uitkijken! |
| reactie 742
|
|
|
5 minuten?? -.- Fucking bitch (-.-) |
| reactie 743
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik moet een halfuur in de bus Maar ik heb geen zin in school. Echt niet. We hadden gisteren CLB (Medisch onderzoek) en je moest een lijst invullen. 1Vraag: Hoe blij ben je met je leven ? 10 vakjes. Het eerste vakje betekend helemaal niet en het tiende helemaal. Duid ik nummer 4 aan, begint het gezaag. Waarom vind je je leven niks ? Het is moeilijk. Waarom is het moeilijk ? Weet ik niet. |
| reactie 744
|
|
|
'Waarom weet je het niet?' Wat denk je zelf?? |
| reactie 745
|
|
|
Omdat ik het ben. Klein gedichtje, ben er nog mee bezig: Waarheid is hard, Waarheid doet pijn, En toch raakte het me, Toen ik hoorde dat Kurt Cobain niet meer bij ons wou zijn |
| reactie 746
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik zei vandaag net hetzelfde tegen een jongen; De waarheid is hard! Brr CLB.. De bus was weer verder gereden dan de bushalte aan onze school, Had weer eerst naar de grote school gereden, Waren wij lekkur TELAAT!!! Jippie! Heb fcking 10/10 BIJ WISKUNDDEEE Die vrouw had mij een 0/2 bij een oefening gegeven, En ik zeg; Mevrouw da klopt toch (duidde ik één oefening aan) oooh! Die zijn allemaal juist zei die! Nu inplaats van een 8/10 een 10/10 YOLO |
| reactie 747
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Mooi Esmée! Ga zo door! |
| reactie 748
|
|
|
@Jorinda bedankt. @Emma, go girl ! @Patros, Kurt Cobain's huis wordt verkocht, alsje het wou weten |
| reactie 749
|
|
|
Hoefk nie perse te weten Kmoet bezig met een werkstuk over Duitsland -.- Weet nie eens waar ik t over moet doen (-.-) |
| reactie 750
|
|
|
Ik moet nog steeds de tijdsband uit mijn hoofd leren. Ikheb een druk leven. Leren, dichten (ik kan niet zonder), lezen (ben er dol op), paardrijden, Nuwan (hoe je het ook typt) onder de indruk laten zijn, naast een voetbalpleinnaar hem kijken, Nirvana luisteren, .. |
| Naar boven | |