Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 751
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Iemand dacht dat t zo grappig was om me met n boek met volle kracht op m'n achterhoofd te slaan (-.-) Sinds die klap ben ik niet meer niet misselijk geweest -.- |
| reactie 752
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Arme jij. Sla hem terug. heb ik ook gedaan met de jongen die me maar bleef vragen met hem mee naar de kermis te gaan. MILO NEE ! |
| reactie 753
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
PF, werkstuk over Duitse Braadworsten |
| reactie 754
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Duitse metal is leuker als braadworsten! Rammstein heeft leuke nummers. En je kunt er veel over vertellen! |
| reactie 755
|
|
|
-,- Ik ken mijn tijdsbalk !! Het is zielig, maar k ga h'm typen Prehistorie, tot ca 3500 v.C Vuurstenen en rotsschilderingen, uitvinding van het schrift Stroomculturen, van 3500 v.C tot 500 v.C Mesopotamië, spijkerschrijft, 776 v.C eerste Olympische Spelen Klassieke Oudheid, van 500 v.C tot 800 Grieken, filosofie, Romeinen, gladiatoren, Julius Caesar, 476 Val van het West- Romeinse Rijk (W.R.R) Middeleeuwen, van 800 tot 1450 Ridders, Kloosters, Kruistochten, Pest .. ik ga slapen Dhag x |
| reactie 756
|
|
|
Deutschrock, ook wel leuk genre. Gaat van R&B tot deathmetal. En nee Nathan, Brätwursten kun je geen 2 A4'tjes vol over schrijven tenzij je er 15 verschillende bereidingen voor weet |
| reactie 757
|
|
|
Ff geluisterd naar Deutschrock en klinkt er lekker. Snap natuurlijk geen fuck van de woorden maar wel lekker achtergrond geluidje voor als ik (ooit) een huiswerk ga maken. Ik zeg wel dat ik huiswerk ga maken, maar doe uiteindelijk niets -.- Maarja morgen duits s.o dus luister ik wel duitse metal. Ook best |
| reactie 758
|
|
|
Whaha Hoe meer deutschrock je luistert, hoe meer je duits begint te snappen. Ik luister vooral Rammstein tijdens t leren van duits, nooit lager dan een 8.3 gehaald |
| reactie 759
|
|
|
Whaha nerd Ik luister van kleins af aan alleen maar engels. Nooit lager dan een 9 gehaalt. En soms verbeter ik de docent. Ik ben een echte nerd. XD |
| reactie 760
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
WTF, waarom hebben we het over school enzo Ik ben klaar met school en leren |
| reactie 761
|
|
|
Haha Toets geschiedenis: GESLAAGD Omfg, onze lerares Frans is echt dom ! Ze zei: op deze foto staat de Pont d'Avignon verkeerd afgebeeld, deze is niet echt half. Ik zo, euhm jawel mevrouw, en nu heeft ze de pest aan me. |
| reactie 762
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Wauw, goedzo! Ik had vandaag ook een 10 op NL :$ Haha, boeiend |
| reactie 763
|
|
|
Ze is echt irritant. Help me Jorinda ! Nu komen Wouter's vrienden (Wouter is een vriend van mij en van de jongen vaarvoor ik val Stom leven. Trekt Petar pedo gezichten, zeggen ze dat hij ook op me is. Waarom is iedereen verliefd op deze blondine ? *zucht* |
| reactie 764
|
|
|
Wees blij, geeft tenminste aan dat je aantrekkelijk bent |
| reactie 765
|
|
|
|