Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 721
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Hmm, nee! Ik word er nog depresiever van! Tussen neus en lippen door voor de mensen die het nog niet weten, ik moet nu naar 'indebres' :@ |
| reactie 722
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Winter.. Nja misschien een beetje.. Nie echt. Lekker bevroren handen?! Nee dankje! Voor even nie. Ma nie dat de winter nie leuk kan zijn! |
| reactie 723
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Winter: Het leuke is de warme choco Het rottige is: * Je glijdt snel uit * Je hent vertraging door de sneeuw * Koud * Sneeuwballen * Koude handen en voeten * Irritante Hollanders die elk jaar geloven dat de 11-stedentocht eraan komt (-.-) * Ook al vind ik Friezen wel gied, ik haat vriezen * De mededeling van school: 'Jullie kunnen nog makkelijk door de sneeuw komen, het is maar 10 centimeter" (-.-) |
| reactie 724
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dat is leuk, dat hoort er nou eenmaal bij Vooral dat sneeuw op het land of in het bos en in de heuvels, schitterend En de typische winterkost natuurlijk, wat is er lekkerder na een werkdag of een 12 km lange fietstocht een lekkere tas warme erwtensoep met (veel) worst. |
| reactie 725
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Haha De herfst is pas begonnen. Veel mensen haten dat seizoen, maar ik vind het wel mooi. Vallende bladeren, een herfstzon, de laatste donkere vlinders .. Ik ben moe -,- Ik heb gisteren nog tot half 11 gelezen met Nirvana in mijn oren |
| reactie 726
|
|
|
Whaha Nirvana is niets vergeleken met Judas Priest, Nirvana is wel goed, maar ik hou het liever bij de metal |
| reactie 727
|
|
|
Stay Away van Nirvana vind ik ook wel geweldig ! Ben al terug. Ben moe, ben dood -,- |
| reactie 728
|
|
|
Je bent dood? Heb je wel erg foeie wifi-verbinding op t kerkhof |
| reactie 729
|
|
|
Ja he ! Omg, ze hebben me uitgelachen op school ! Ze vroegen, welke muziek luister je graag. Ik zei Nirvana ( Ik zei een supergoede, en die lachtte me uit ! Vraagt een meisje, mag ik meeluisteren, ik zeg oke, luisterd ze zegt ze, wtf ik hou meer van rappers ! |
| reactie 730
|
|
|
Das gwn eigen muziekkeuze, maakt geen ene noot uit |
| reactie 731
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Heerlijk fietsweer vandaag weer |
| reactie 732
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Ohwww! Ik hou van alle muziek wel denk ik... |
| reactie 733
|
|
|
Ja, heerlijk om 8 km te fietsen in een potdichte mist -.- |
| reactie 734
|
|
|
A verdomme ! Ik heb morgen toets .. En weet je wat? Donderdag moet ik de tijdsbalk uit mijn hoofd kennen. De Prehistorie was tot 3500 v.C, het schrijft werd uitgevonden, de rotsschilderingen kwamen, de vuursteen werd ontdekt .. Blabla, ik ga lere, tot traksjes |
| reactie 735
|
|
|
Das best wel makkelijk. 1 tip: leer met muziek op. Zo leer je de woorden of zinnen die je moet weten op het ritme van de muziek. |
| Naar boven | |