Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Whaha, lekker gefietst Nathan? Ik heb 2 uur (met spierpijn van gister Bijna allemaal weggegooid, maar het was leuk |
| reactie 17
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja hoor, kheb ook spierpijn Lekker gewerkt ook en fijn gespeeld met de kinderen daar, ben toch wel blij dat ik weer thuis ben. Lekker relaxen Foto's weggegooid? Waarom? :O |
| reactie 18
|
|
|
Spierpijn van fietsen of iets anders? Ik heb ooit gehoord dat als je spierpijn hebt, dat je dan calorieën verbrand. Hoop dat het waar is want dat kan ik wel gebruiken Foto's waren niet mooi. Gewoon nutteloos om ze te bewaren. Was erg hard licht, dus is het heel lastig. |
| reactie 19
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Haha, heb je kinderen Nathan ? P_P |
| reactie 20
|
|
|
Ik denk van de hele dag Die kinderen zaten ook vaak ik de kruiwagen en ik moest ze dan wegrijden. 1 kind gaat wel, maar 3 kinderen zijn toch wat aan de zware kant, zwaarder dan dat schors wat ik weg moest voeren. Maar ach, extra fitness is altijd leuk meegenomen Nee, zijn kinderen van kennissen Tja moet je nieuwe foto's maken dan |
| reactie 21
|
|
|
Ga ik zeker doen! Woensdag weer naar een dierentuin (voor de 4e keer) Weer een andere. Hopelijk is mijn spierpijn me me schouders dan weg want mijn goeie lens weegt veel!! Niet zoveel als 3 kinderen, maar wel veel |
| reactie 22
|
|
|
Haha Succes |
| reactie 23
|
|
|
Aha, dierentuinliefhebber Heb jij zo'n grote fotocamera dan? |
| reactie 24
|
|
|
|
| reactie 25
|
|
|
Net een nieuw gedichtje met (als het goed is) 2 eigen foto's en ik met me camera |
| reactie 26
|
|
|
Net gestemd en gelezen. Je ziet er anders uit als ik dacht |
| reactie 27
|
|
|
Dat heeft iedereen toch? Hoe dacht je dat ik er uitzag dan? Ik vind die foto echt leuk omdat fotograferen me hobby is en je niet me gezicht ziet |
| reactie 28
|
|
|
Leuke foto's |
| reactie 29
|
|
|
Ja, Het is een professionele lens. Dus voor hobby erg duur! Maar hij is het waard! |
| reactie 30
|
|
|
Ik dacht, zwart haar, wat zo, moeilijk uit te leggen, de punten zo naar buiten staken, klinkt lelijk, maar is't niet, zo wou ik mijn haar. |
| Naar boven | |