Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 706
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Vanmiddag weer lekker op de fiets gesprongen, leuk stukje gefietst langs het kanaal door de velden, heerlijk Jij/jullie leuke dag gehad? |
| reactie 707
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Aahw lekker Hmm... niet echt bijzonder. Ojah heb een nieuw jurkje gekocht! |
| reactie 708
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mooi Les, les, les. Enneeh, een par tweede jaars zijn DUIDELIJK geïnteresseerd in me -,- Eerst porren ze mijn rug. Daarna praten ze met een tweedejaars die ik pas ken. Dan loop ik naar LO (Lompe Onbenodigheden) roepen die drie tweedejaars: Hey Esmée ! 2 dingen: ik dacht wtf en twee ik heb ze mijn naam niet eens verteld -,- |
| reactie 709
|
|
|
Dat was het enige leuke dat ik deed ja Voor de rest deed ik niet echt wat bijzonders, alleen wat computer en afwas.. vind ik niet de moeite om hier te melden Leuk, een nieuw jurkje. Voor een feestje of zomaar? Spannende dingen maak jij mee Esmée |
| reactie 710
|
|
|
Sjeezes, nieuw favoriet liedje .. Where did you sleep last night. Patros, Nirvana is echt héél erg goed Ik heb het nu al voor de vijfde keer opstaan. |
| reactie 711
|
|
|
Opslaan of opstaan? Is 1 keer opslaan niet genoeg dan? |
| reactie 712
|
|
|
Opstaat, Nathan, opstaat -,- Leer lezen |
| reactie 713
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Muziek opzetten is muziek opstaan Nathan Das wel een leuk liedje ja. Maar ik luister ook wel vaak naar Bruno Mars. Trouwens, als je hem ziet dan zou je weten waarom hij Locked Out Of Heaven was, hij kon niet bij de deurkruk vanwege z'n lengte |
| reactie 714
|
|
|
Oh zo, ik begreep het even verkeerd Het kon toch zijn dat ze bedoelde opslaan maar dat ze per ongeluk typte 'opstaan'? Vergissen zit in een klein hoekje tegenwoordig hoor |
| reactie 715
|
|
|
De "l" en de "t" staan zowat 2 meter uit elkaar Nathan -.- |
| reactie 716
|
|
|
Dat is waar, maar daar let ik nooit op |
| reactie 717
|
|
|
Tel jij daar echl niel op Nalhan? |
| reactie 718
|
|
|
Tellen? Het enige wat ik tel zijn de euro's die ik nodig heb voor mijn verse wafel met chocoladesaus en slagroom |
| reactie 719
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
@Nathan, nee, niet voor een feestje. Gewoon alvast iets voor de winter! Heb namelijk helemaal geen kleren voor de winter... |
| reactie 720
|
|
|
Aha, altijd handig. Ik heb trouwens wel zin in de winter, jullie ook? |
| Naar boven | |