Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 766
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Ahwwwwww! Hmmm, ik zou toch echt tegen die Wouter zeggen dat het niet meer is dan vriendschap! En die ene jongen waar jij op valt?? |
| reactie 767
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Even fatsoenlijk uitleggen. Wouter ken ik al lang. Hij voetbalt op het schoolplein met Nuwan, de jongen waarvoor ik val. Vrienden van Wouter( Nuwan was er ook bij) kwamen op de trap naast me lopen en hielden me tegen, ze zeiden: Wouter is echt op je, hij kijkt naar je tijdens het voetbal, en hij wijst op je .. Ik zei: leugens, maar zijn vrienden menen het .. Natuurlijk keek ik meer naar Nuwan |
| reactie 768
|
|
|
Ahw, lastig!! Oei, dus je hebt nu wel meer contact met Nuwan? Heb je hem al gevraagt dat ie je leert voetballen? ;-P |
| reactie 769
|
|
|
Neeh, ik kijk gewoon iedere dag naar h'm Maar hij glimlacht (denk (hoop) ik) al wat naar me. Life is hard. -,- Maar Jorinda, je profielfoto, is het gewoon een foto of is dat je eigen arm ? |
| reactie 770
|
|
|
Ahw, dat kan ook ;-) Misschien krijgt hij het zo langzamer hand door dat je naar hém kijkt ;P Huh? watvoor profielfoto heb ik dan? |
| reactie 771
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Esmée, die profielfoto die jij bedoelt is al 3 weken geleden veranderd... |
| reactie 772
|
|
|
Ohhh, die! Neej, dat is gewoon een plaatje van internet ;-) |
| reactie 773
|
|
|
Ja, Patros, weet ik, vroeg het me af. Ja, Jorinda, kon toch xD |
| reactie 774
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Plaatje van internet Klint grappig Haat L.O. Onze lo-leerkrachte is 3/4 man 1/4 vrouw, En die heeft het gezicht van een rat en de tanden van een konijn, En die heeft even veel haar op haar benen als mij op mn hoofd |
| reactie 775
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooi zonnige dag, lekker weer wat buiten kunnen spelen met kinderen. Heerlijk |
| reactie 776
|
|
|
Nathan geeft altijd een droge commentaar nadat Emma iets lollig zegt Ik ga naar school, school |
| reactie 777
|
|
|
@Nathan: Mooie dag weer, zon schijnt, windkracht 9 op de fiets, tot f*cking 4 uur school, terug fietsen met windkracht 9 (-.-). Zo'n mooie dag, ik vergeet er van te genieten -.- |
| reactie 778
|
|
|
Ik ga. Ik ga eerst nadenken. En na mijn besluit ga ik misschien. Ik ga Kurt Cobain achterna. Ik ben het beu. |
| reactie 779
|
|
|
Als je Kurt achterna wilt gaan moet je sowieso nog 15 jaar wachten, in die tijd een eigen grunge-band beginnen en op wereldtournee gaan |
| reactie 780
|
|
|
Patros, ongepaste commentaar. |
| Naar boven | |