Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 1051
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nee, ik heb geen avatar |
| reactie 1052
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
@Nathan, luie Rik Om, ik vind Nuan niet in de klassenlijsten van het tweede middelbaar. Enkel ene Luan. Kan het zijn dat ik doof ben en het verkeerd hoorde ? Nuan klinkt toch beter dan Luan -,- |
| reactie 1053
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ik hoorde donut een BBQ?! Net een heerlijk cakeje op met een bolletje ijs erop :3 Ik ben wat stiller geworden he? Mmm.. Ik heb gewoon niet echt iets interresants te zeggen denk ik.. Alleen word ik wel gek van iemand waarmee ik samen werk voor een werkstuk (dat volgende week af moet) en ze heeft er geen zin in enzo. Dus nu laat ze het der moeder schijven want haar moeder doet altijd al haar huiswerk. Nu heeft ze bij mij geluk omdat ze der vinger gekneusd heb. En ik maar zeggen 'je zorgt maar dat je het af krijgt'' Zegt ze 'ja maar ik heb wel wat beters te doen.'' Ik doe ook mee met dat cijfer en ze zegt zegmaar dat ik geen leven heb.. Ik denk (als ze niet begint) Maak ik hem helemaal zelf en zeg dat ik hem alleen maak. Laat ik der wel stikke. Stomme kut kinderen tegenwoordig!! Als dat kreng kan paardrijden kan ze heus wel typen! (sorry moest ff me woede kwijt.. Moet ik weer terug in me kooi |
| reactie 1054
|
|
|
|
| reactie 1055
|
|
|
:O Echt niet! Ik word aangetrokken door vlees en zoetigheid.. XD Laatst ervoor gezorgd dat er iemand bijna over der nek ging Ik zei alleen dat ik lever wel lekker vind en ik ook wel eens hersenen wou proberen.. En toen ging ze bijna over der nek XD Ik heb keihard gelachen!! |
| reactie 1056
|
|
|
Oh, shit, me schouders doen eer pijn. Ik ga maar eens lezen/slapen. Tot morgen x (He, moeten we je nu Lynxje noemen, of is dat eig. Patros z'n bijnaam voor jou?) |
| reactie 1057
|
|
|
Wat moet ik met een avatar? Sheala, je mag alles zeggen. Ook als het niet interessant is. Dat doe ik tenslotte ook, met mijn stofzuigers of fietsen of wafels Dat doet me eraan denken dat PF nog steeds 4? wafels van me moet krijgen, ik hoop dat je flink trek heb. Maar dat heb je altijd al geloof ik Zo, nog even en mijn gedichtenbundel 3 is af |
| reactie 1058
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
'Nathan News: Stogzuigende fietser zegt wat hij altijd doet, namelijk stofzuigen, fietsen, met wafels klooien en nutteloze dingen posten' (ookNathan Schoner) niet rot bedoelt hoor Nathan Schoner) |
| reactie 1059
|
|
|
Whaha Esmee, mij maakt het niet uit hoe je me noemt. Als ik maar weet dat je het tegen mij hebt Nathan, ava's zijn leuk! Zo weten de mensen ook een beetje wie je bent (behalve bij PF want niemand weet volgensmij wat het zou moeten betekenen en hij verranderd hem ook nooit) |
| reactie 1060
|
|
|
Alsof Emma zo duidelijk is met haar konijn -.- |
| reactie 1061
|
|
|
XD Mijn avatar geeft mij toch ook niet weer ? Alsof die twee op mij lijken School .. Bye x |
| reactie 1062
|
|
|
En Lynxje lijkt ook echt op een witte wolf |
| reactie 1063
|
|
|
Whaha PF jij bent ook echt een slang XD Ik ga later maar eens kijken of ik een leuke lynx als ava kan doen. Past bij me bijnaam dan he |
| reactie 1064
|
|
|
Missssschien passt dat ook wel bij me, ik ben zo glibberig alsss en ssslang. |
| reactie 1065
|
|
|
Ik klooi niet met wafels, je mag niet met eten spelen. Da's zonde |