Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 361
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ow zo.. Ja dacht al dat je op een gelovige school zat. Wij hebben in een wijk hier een gelovige bassisschool waar alle meisjes alleen rokken mogen dragen... -.- Achja, ik vind dat allemaal maar vreemd |
| reactie 362
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik zit ook op een godsdienstige school, maar ben niet gelovigEn het ergste: Mijn Godsdienst lerares ken ik, ze is de mama van Jolein, het meisje waarop ik moet gaan babyzitten -_- (ik zeg altijd Baby Zitten, klikt lollig Pffha, mijn vriend (een vriend) zei toen we langs de supermarkt reden met de bus: Ik stap af en ga in de vriezer zitten, tussen de ijsjes, als er een knap meisje voorbij komt, roep ik: ik ben het lekkerste ijsje ! Die Toon toch |
| reactie 363
|
|
|
Ben ik hier de enige niet gelovige in de groep?? Heb ik weer -.- Achja mijn beste vriendin was ook gelovig (ooit) tot ze mij tegen kwam. Nu is ze net als mij |
| reactie 364
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Je weet niet wat je mist |
| reactie 365
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dat slaat nergens op! Zij gelooft niet, so what?! Ze weet niet wat ze mist omdat ze niks mist! (sorry voor de ((nog aardige) opmerking) |
| reactie 366
|
|
|
Easy PF. Het is je eigen geloof die je afkraakt. Ach, als ik zou geloven (wat niet gaat gebeuren) zet me pa me het huis uit denk ik :S Hij heeft een pest hekel aan de kerk. Zegt dat er alleen ellende uit komt. Zo denk ik ook nou weer niet. Aan de ene kant vind ik het goed, aan de andere kant vind ik het slecht. Het is maar hoe de mensen er mee omgaan. Achja, ik heb altijd 2 gedachtes bij alles. |
| reactie 367
|
|
|
Ik ben ook niet gelovig. Mijn ouders ook niet. Mijn zus zelfs niet. Ik geloof niet in de Goden, want toen ik godsdienst volgde, hebben ze me nooit geholpen. Het klinkt melig, maar ik geloof enkel in de SterrenClan (Clan uit een boek, alle overleden katten, ja katten, gaan daarheen) En ik wil niet naar De Hemel, niet naar De Hel, ik wil terugkeren, als een lui kat in een woud .. |
| reactie 368
|
|
|
Ik geloof in één God, en in de Zoon. Geloof het of niet, maar zelf vind ik er veel steun in, en kracht. Elke dag lees ik ook een fijn stukje in de Bijbel, deze maand diverse Bijbelse Feesten meevieren zoals Loofhuttenfeest en Rosj Hasjana (Joods Nieuwjaar). Zelf ben ik ook benieuwd wat God voor mij in petto heb, in Belgie. Het kan nog alle kanten op, misschien moet ik binnenkort wel terugkeren naar NL. Maar wat er ook gebeurd, ik heb er echt alle vertrouwen in. |
| reactie 369
|
|
|
Dan ben ik even de Dochter De Goden hebben een goede toekomst voor je, blijf in België, als je terugkeert naar Nederland, zullen boze geesten je persoonlijkheid beïnvloeden ! |
| reactie 370
|
|
|
Ik haal er ook wel kracht en hoop uit, ik ga best weinig naar de kerk, maar (sheala) dat wil nog niet zeggen dat ik mijn eigen geloof afkraak. |
| reactie 371
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Er zaten kotsvervelende mensen op de bus vandaag,... *Story of the buspeople* Dus mn zus, die haar vriendin en ik stonden aan de deuren, Die deuren gingen nie toe door een foutje, En die beginnen te zagen; Duw die deuren toe!!! Wij duwe die nie toe, komt er een jongen achter ons staan (ik zag da nie), die duwt die deuren toe, En die zegge weer; Laat die jonge dan tenminste door, De tweede keer ginge die deure weer nie toe en mn zus duwt die toe.. Die zegge allemaal; Wow, fantastisch, De derde keer duwde mn zus 1 deur van de eerste keer toe, en ik kreeg die nie toegeduwd, Die beginne te schreeuwe; How joh, menneke duw die gwn toe, Ik duw die de tweede keer toe; Klappen die allemaal, Proficiat!!! En dan beginne die zo dingen over ons te zeggen,.. Mn zus zei= Dimme hè!!! Ma serieus die waren echt irri, Ik d8= Sta op, laat ons zitten en duw zelf die deuren toe, Mn zus mocht nog nie afstappen waar ik moest afstappe, Ik stuur bericht= En zijn die nu van de bus af? En mn zus stuurt= Nee, die blijven zitte tot waar ik uitstap :d Bitches. |
| reactie 372
|
|
|
Esmée: tja, het is wel zo dat ik in Belgie gezegend ben met goeie kennissen en vrienden, dat was in NL niet zo. Oke, ik had wel (leuke) collega's, en kennissen. Maar vrienden had ik niet echt in NL. Sinds ik in Belgie woon ben ik 2-maal uitgenodigd op een bruiloftsfeest, 2e bruiloft is eind september Gezellige boel daar in die bus dan, Emma |
| reactie 373
|
|
|
Pf ''Ze mist niets!'' Komt voor mij een beetje vreemd over. Dan kraak je het niet af, best. Interreseert me niet echt. Je ''klonk'' alleen beetje boos. (niet alleen hier) Voel je niet aangevallen. Ik doe niets.. Zo'n fucking docent vandaag tegen mij he! Hij heet meneer Hazel (voor mij Hazelnootje) Vergeet ik bij wiskunde een e op te schrijven in uitgehaald. Vraagt ie ''Ben je dislecties?'' Ik echt van wtf. Ik weet dat ik niet kan spellen (dat weten jullie ook wel -.- ) maar dat maakt mij niet meteen dislecties! Ik had 5 uur les en allemaal van hem! Ik mag m echt niet! |
| reactie 374
|
|
|
Ik was daar gewoon echt pissed off over, maar sorry daarvoor dan En serieus, hazelnootje?? Whaha |
| reactie 375
|
|
|
Nooit veracht dat je sorry zou zeggen.. Dus bedankt. Ja, Wij stonden in de gang te wachten (het is een nieuwe docent) en we hadden gehoord dat ie iets van Haze heete ofzo. Dus ik zei lachend, Hazelnootje! En toen zei die dat ie Hazel heette en ik ging helmaal kapot in die klas. Dus ja.. Ik ga hem Hazelnootje noemen. Kijken hoe die dan reageert |
| Naar boven | |