Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 346
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Van spierpijn wordt je sterk van |
| reactie 347
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Sorry for being bitchie, but there are such other smily's than |
| reactie 348
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Bew, Dus.... Esmée ziet hm wel staan?? Trouwens Esmée srry hè, ma kheb dezelfde pull als u :S |
| reactie 349
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
-_- So, ik ben een eersteklasser, ik ben gwn gwn. Naar school ! |
| reactie 350
|
|
|
Ligt het nou aan mij, of is het hier rustiger dan op een kerkhof?? |
| reactie 351
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Als het een kerkhof was, was ik hier altijd. |
| reactie 352
|
|
|
-.- -,- |
| reactie 353
|
|
|
Haha. Met eersteklassers is niks mis Trouwens, bijna iedereen denkt dat ik van het tweede middelbaar ben. Manman, nu ze weten dat ik de knappe Petar's klasgenote ben, wil ieder meisje vriendin worden. Dan vragen ze om Petar, en dan poef, weg. |
| reactie 354
|
|
|
Whaha, in het begin zijn ze alleen heel irri. Iemand zei (hij drong voor in de lijn) ''Het zijn toch eerste klassers'' Ik: ''Ik ben 2e klasser idioot.'' Toen was die stil Whahaha, alleen voor een gast die Petar heet? What the hell. |
| reactie 355
|
|
|
Jaah. Morgen naar het zwembad. Als hij gaat wemmen, dan ben ik er |
| reactie 356
|
|
|
Een meisje op de bus (die nu soort van vriendin is) dacht ook dat ik in het tweede of derde jaar zat |
| reactie 357
|
|
|
Achja, het is tegenwoordig lastig leeftijd te schatten als alle meiden als barbie poppen naar school gaan met zo min mogelijk kleding.. (niet dat ik jullie daar voor aan zie!! Zo bedoel ik het niet!) |
| reactie 358
|
|
|
Ff een brief overtypen die we van school hebbe gekrege= Geen strandkledij (vb. spaghettibandjes, slippers,...) Onderbroek is niet zichtbaar! De broek moet minstens de helft van je bovenbeen lang zijn, Enz... Joh, en dan daar met zo'n jumpsuit rondlope met kweenie hoe kort ding, Da mag wel of wa... En met zo'n korte shorte.. Mn vriendin had short aan en die was even lang als helft van bovenbeen, En da vrouwmens zei: niptekes hè!! |
| reactie 359
|
|
|
Ten eerste wtf is niptekes. Ten 2de Zit jij op een gelofige school ofzo? Ten 3e Bij ons lopen ze zoals ze lopen willen. (ze zijn niet tegen te houden) |
| reactie 360
|
|
|
Niptekes is nipt, nipt is net op de rand lang genoeg, Ja ik zit op gelovige school, |
| Naar boven | |