Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 376
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik kan wel aardig zijn hoor, niet dat ik altijd zo chagie ben |
| reactie 377
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Haha weet ik. Ik ben ook niet altijd chaggie. Wel snel.. :S Maarja, ligt er ook aan wat ik allemaal meemaak. Als jij boos tegen me bent, doet het niet echt pijn ofzo, dus word ik ook niet chaggie. Maar als me ma zich gaat bemoeien met wat ik aan moet trekken, is mijn dag verpest!!! Ik moest vanochten fucking 10 outfits aan voordat zei tevreden was! Toen was ik niet tevreden en toen werd ze boos. |
| reactie 378
|
|
|
Ik pak gewoon wat bovenaan ligt, luie mensen moeten ook bestaan Maar das echt fucking irritant als je moeder zich ergens mee gaat bemoeien -.- |
| reactie 379
|
|
|
Ow en all helemaal in de ochtend. Daarom ontbijt ik altijd alleen. Me ma en broer blijven altijd in bed liggen. Ik ben echt een bulldozer in de ochtend, als je dan in de weg staat he! Volgensmij kun je mij het best met rust laten, maar ook aandacht geven. Ik ben net als mijn gedachten.. Altijd het tegenovergestelde maar aan beide kanten waarheid :S |
| reactie 380
|
|
|
Ook echt zo'n goede uitleg (!) |
| reactie 381
|
|
|
Ik denk te veel!! Ik denk te lastig. Dat snappen mensen niet |
| reactie 382
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Goedemorgen iedereen, tis lekker weer. Leuk om even naar NL te gaan, de hele dag. Fijne dag verder maatjes |
| reactie 383
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Tja. En pffff, mijn klasdag was zwaar. Petar had helemaal geen sixpack -_- Maar het was wel supercool, mensen in het zwembad geduwd, erzelf ingeduwd, .. Alleen één gast he, Milo, die half Mexicaan zwaaide de hele tojd zijn haar uit zijn gezicht, alleen, het hing niet eens in zijn gezicht .. |
| reactie 384
|
|
|
Goede dag?!! NEE!! Fucking Nederland kan oprotten wat mij betreft!!! Komen een keer mijn bands naar Nederland, moet je fucking 18 zijn om er heen te mogen!!! GRRRR Ben zo woest nu!! Luister ik maar naar hun muziek he. Dat helpt niet echt omdat ik weet dat ik er niet heen mag!!! |
| reactie 385
|
|
|
Rustig aan lynxje A7X en 5FDP is ook niet iets wat je nodig hebt om om te levenw |
| reactie 386
|
|
|
Je bent de eerste die me Lynxje noemt.. Vind ik wel mooi Ik weet het, maar ik vond het zo oneerlijk, maar ik heb me erbij neergelegd. Was lastig! Maarja, gewoon wat nummers luisteren en ik ben weer rustig |
| reactie 387
|
|
|
Lynxje Pff, ZO vervelend joh, ik wil sms'n, ik kon niet verzenden, ik bel mijn beltegoed op en de stem zegt: 'U hebt nog 0 euro en 4 cent, uw ..' IK KON NIET SMS'N. Nu heb ik onbeperkt sms'n. Dream come true. En ik wil even zeggen, omdat vele mensen soms zelfmoord willen plegen, kijk de film: It's A Kind Of A Funny Story. Het is grappig, maar ook ernstig. En tja, soms dom. Maar jah. My Mounth Is A Revolver, dat vind ik nu eens een zin die bij me past. HAHAAH, mensen zijn zo dom ! Ik tril effe met mijn ogen en ze gaan vluchten |
| reactie 388
|
|
|
@Sheala; graag gedaan @Esmée; Ik snap nog stedds niet hoe dat kan... |
| reactie 389
|
|
|
Whaha Ik vind Lynxje wel een grappige bijnaam Beter als Kaytje of zonnestraaltje (zoals een docent mij noemt -.-) Esmee, ik ken die film! Nouja de trailer dan |
| reactie 390
|
|
|
Dat wat kan ? Ogen trillen ? Weet niet hoe ik het doe :$ |
| Naar boven | |