Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 331
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Vandaag eerste dag middelbare kunst school. Hoe vet is het als je een half hippi mens als leerkracht hebt en je beseft dat ze je in het tweede jaar ook les gaf School valt best wel mee, alleen dat ik minder tijd heb om on te komen, ik miste jullie, en toen zag ik op een magazine in school PF staan |
| reactie 332
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Are you f*cking kidding me?? |
| reactie 333
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Whaha ja.. 12 Is wel erg jong en zijn ze waaschijnlijk niet sexy. Ik vind school ook wel leuk hoor. Heb soms wel lol. Vandaag alleen wel een 'verwonding'' opgelopen. Een meisje hield me vast aan der nagels bij me ping, dus is er 1 laagje huid weg. Niet heel veel bijzonders. En OVERAL brugpiepers! Achja ik overleef het wel |
| reactie 334
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ach ja, bijna weekend Esmée Leuk toch, al die brugpiepers? Het hoort erbij he |
| reactie 335
|
|
|
Die bijzet-tafeltjes blijven gewoon irritant (sorry Esmée |
| reactie 336
|
|
|
LEUK?! NEE!! Omdat ze met zoveel zijn, zijn er nieuwe lokalen bij gekomen met allemaal nieuwe namen dus weet ik niet waar ik heen moet en is er geen plek in de kantine! Niet altijd alles is leuk Nathan.. (oke dat klinkt bitche, maar zo bedoel ik het niet, eigenlijk wel maar.. Idk |
| reactie 337
|
|
|
Geef toe, ik heb Nathan nog nooit in een slecht humeur gezien, soms echt bloedirritant (ligt niet aan jou Nathan -,-) |
| reactie 338
|
|
|
Jullie zijn ook brugpiepers geweest hoor |
| reactie 339
|
|
|
Whaha, als er een Nathan achtig type in me klas zou zitten zou ik hetzelfde doen als mijn hond altijd doet. Je alleen maar dominant aanstaren. Mensen worden echt gek van! En anders irriteren met mijn katte belletje |
| reactie 340
|
|
|
Ik zit liever #lui Kattenbelletje?? How the fuck?! |
| reactie 341
|
|
|
Hehe, slecht gehumeurd zijn is zonde van mijn tijd |
| reactie 342
|
|
|
Ik heb een soortvan kattebelletje aan een kettingkje gemaakt. Alleen het geluid doet me denken aan elfen stof :S Stoned!! Nathan daar heb je wel gelijk in. Maarja ik verspil me tijd toch wel |
| reactie 343
|
|
|
Dus jij fietst liever wat doelloos rond dan dat je wat chagie bent?? |
| reactie 344
|
|
|
Nou eig. wel ja. Fietsen vind ik wel wat leuker dan chagrijnig rond te lopen ja Maar fietsen is niet vaak doelloos hoor |
| reactie 345
|
|
|
Fietsen is wel goed voor je! Mijn conditie is om te janken. Ging eergister ff opdrukken, buikspier oefeningen doen en een beetje boksen. In me hele rug spierpijn! Ik heb zelfs spierpijn in me buik. Hoe sneu.... |
| Naar boven | |