Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 391
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Esmée doet kan da al lang |
| reactie 392
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ik heb zo een BBQ met de straat. Ik ken der niemand! Ik heb echt geen zin gelukig is het in de straat dus kan ik naar huis waneer ik wil |
| reactie 393
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik heb volgende week nog een buurt BBQ |
| reactie 394
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik niet XD |
| reactie 395
|
|
|
Ach het is toch wel leuk |
| reactie 396
|
|
|
@Sheala: is het leuk omdat het leuk is, of omdat het vlezig is?? |
| reactie 397
|
|
|
Omdat het leuk is. Ik heb vandaag alleen maar overleeft op 5 koekjes en heb geen honger |
| reactie 398
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wat een lekker weer is het in Belgie. De zon schijnt, de lucht is blauw,... Nou, op koekjes alleen overleef ik niet hoor |
| reactie 399
|
|
|
De zon schijnt, De wolken zijn er voor. De lucht is blauw, Hier regent het nog een tijdje door. -.- |
| reactie 400
|
|
|
Haha Zo veel regen In België is het goed, Begon wel met regen, Als de zon schijnt, Is dat vandaag een zegen ! |
| reactie 401
|
|
|
Zelf heb ik niks gemerkt van regen vannacht. Vanmiddag lekker buiten kijken, als het lekker weer is moet je niet de hele dag binnen zitten natuurlijk Als het regent ook niet trouwens 1000, mooi getal he |
| reactie 402
|
|
|
Ja joh, ik heb een 'gedicht' geschreven over men vroegere klasgenoten: 1 Je bent een kleine jongen, Die verslaafd is aan zijn pc, Je bent echt niet normaal, Echt niet doorsnee, 2 Grote gast, Je kwam iedere dag van een provincie verder, Je kon heel duister kijken, Maar vele zijn duisterder, 3 Ze noemde je soms Rossekop, Maar meestal Hannibal, Duizend keer deed je dingen, Waarvan ik dacht: Jij krijgt zo een hartaanval, 4 Je was niet de grootste, Maar wel met de grootste mond, Hou je goed, Blijf gezond, 5 Dingen die jij denkt: Basketbal en vrienden, Jij bent er zo een, Die ze verdienden, 6 Ach, jij, Jongen met je haar langer als het mijn, Je wilde jezelf een piercing zetten, Maar zo zal je altijd wel blijven zijn, 7 Daar is ze dan, Een vogel vol muziek, Blond en vrolijk, En soms té energiek, 8 How cares dat je Marokkaanse bent? Je bent heel vriendelijk, En als ik te veel praatte, Zei je: 'STOP MET DAT GEZIJK' 9 De Thai, Die een straat verder woont, Jij ja, Die jezelf zo graag toont, 10 Van jou heb ik niet veel te zeggen, Je hield jezelf graag in de schaduwen, En af en toe had ik het gevoel, Dat je gewoon iedereen aan de kant ging duwen, 11 Die met de Engelse vader, Jij die zoveel dingen over me zei, Jij die nooit kon schelden, Ik kan je nog een ding zeggen: Laat mij ! 12 De stille voetballer, Altijd met die voetbalschoenen, Je zult toch nog iets anders moeten doen dan voetbal, Voor je pensioenen, 13 De leergierige jongen, Altijd jarig samen met nummer twintig, Altijd aan het leren, Nooit wanhopig, 14 Wij zijn nooit vriendinnen geweest, De laatste dag heb ik het duidelijk tegen je gezegd, Als jij mij ooit lastigvalt, Is het mijn vrijheid waarvoor ik vecht, 15 Je bent altijd een goed mens geweest, Je honden waren zo mooi, Als ik bij jou was, Voelde ik me zelden opgesloten in een kooi, 16 De grootste van de klas, Altijd geweest, Soms was je zo .. Allen, Verscholen als een geest, 17 Je bent even groot als mij, Al ben ik twee-drie dagen ouder, Weet je wat je bent? Een vriendinnen vasthouder ! <3 18 Nog een kleinere gast, Ik heb je nooit gemogen, excuseer, Sorry jij, Kleine 'meneer', 19 Iedereen noemde je bij je bijnaam, Sommige vergaten volgens mij je echt naam, Je deed zo wild he, Soms was je onbekwaam, 20 De twintig was speciaal, Blond en blauwe ogen, Dat ben ik, Met mijn taal die altijd logen .. |
| reactie 403
|
|
|
Oke, leuke tekstjes |
| reactie 404
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Hee toevallig,.... Ik had gisteren een BBQ met de straat, Heb nieuwe buren, Die waren er ook, (en nog vele nieuwe andere buren) En onze buren hun zoon (Simon, 9 jaar) is megaaaaa actieffffff!!!!! Irri |
| reactie 405
|
|
|
Emma, jij bent toch ook jong geweest? |
| Naar boven | |