Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 316
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ah oei, da's natuurlijk ook niet de bedoeling. Als ik die smileys achterwege moet laten dan moeten jullie dat gewoon zeggen he, ik wil jullie ook niet op stang jagen ofzo. Chill, totdat ze betrapt wordt natuurlijk door politie. |
| reactie 317
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
haha geef niet hoor. Whaha ja lijkt me zo grappig. Jammer voor de politie. Ze woont op een kamp, dus dan heeft de politie miss wel een heel kamp op zich af. Achja, moet de politie maar eens goed werk doen |
| reactie 318
|
|
|
Ze woont op een kamp, maar vroeg of laat loopt ze tegen de lamp Tja, risico's van het vak |
| reactie 319
|
|
|
Ja die pa van der heeft al een paar keer in de gevangenis gezeten. Ze heeft een piercing en een tattoo. Bijna iedereen bij mij op school. Dat zou mijn ding moeten zijn! Gvd! Als ik een keer een tattoo neem is het, ow zei heeft der ook eindelijk 1.. Zo stom! |
| reactie 320
|
|
|
Ah oei, en nog niet zijn lesje niet geleerd joh? Misschien vindt hij het gewoon leuk in de gevangenis, je weet nooit. Tja, jaloezie misschien. Ookal heeft bijna iedereen zoiets. |
| reactie 321
|
|
|
Haha, denk het niet Achja, bij mij zou het vast mooier staan. (eigendunk |
| reactie 322
|
|
|
Het zou kunnen dat die daar bang voor zijn ja |
| reactie 323
|
|
|
Whaha het zou wat zijn! Als ik het maar mooi vind. |
| reactie 324
|
|
|
Ja precies. Wat ze ook zeggen, niks van aantrekken. Doe ik ook niet. |
| reactie 325
|
|
|
Haha ja. Dat is een hele goeie eigenschap! Ik heb lang gewerkt voor die eigenschap Dus ga ik hem gebruiken ook! |
| reactie 326
|
|
|
Goedzo zeker doen, laat je niet kennen |
| reactie 327
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dat je nog door de deur past met die enorme eigendunk van je... Ben je zeker wel goed met basketbal |
| reactie 328
|
|
|
Wha, moet jij zegge met je grote mond! En nee ik ben heel goed in voetbal mt jongens. Trap alleen wel altijd de verkeerde ballen.. |
| reactie 329
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Whaha, een bal is een bal toch? Maakt echt geen bal uit |
| reactie 330
|
|
|
Ik zei toch dat ik dan tegen jongens speelde? Als ik met jou zou voetballen ben je denk ik niet blij als ik de verkeerde bal trap (ps, IK BEN FUCKING HAPPY!!! |
| Naar boven | |