Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 301
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Nathan: is die smily omdat je hem bij zowat elk bericht gebruikt of is dat omdat je hoopt dat Emma dat niet heeft gedaan?? |
| reactie 302
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik gebruik altijd smileys |
| reactie 303
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Jammer genoeg ben ik sinds Egypte een paar weken geleden niet meer wit |
| reactie 304
|
|
|
Waarom wou je dat je lijkwit was? Dat lijkt me ook niet erg gezond geloof ik. |
| reactie 305
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, je weet verdomd goed dat ik problemen heb gehad en dat ik niet tegen enge dingen kan ! De eerste dag middelbar |
| reactie 306
|
|
|
Jeej, dat is altijd leuk he, paar vrienden in de klas |
| reactie 307
|
|
|
Ook ogen die je ziel doorboren? Bijna witte ogen? Hij lijkt een vampier .. |
| reactie 308
|
|
|
Hoe merk je dat dan, van dat 'ogen die je ziel doorboren'. Is het echt zo'n 'engerd' dan? |
| reactie 309
|
|
|
Oe lijkt me wel een leuk iemand met zoke ogen Nathan, ik vind dat mooi en er is niets ongezonds aan. Ik ga der heus niet dood aan.. |
| reactie 310
|
|
|
Oke nou ja, ieder zijn mening natuurlijk he Nou, is merkbaar dat de scholen begonnen zijn. Erg rustig hier |
| reactie 311
|
|
|
Nathan, eigenlijk is hij geen engerd. Eigenlijk is hij best knap en heeft hij een sixpack |
| reactie 312
|
|
|
Wat betekend 'com'? |
| reactie 313
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Communistisch misschien?? Of computer, alleen denk ik niet dat ze zo gek is om een computer een naam en een sixpack te geven |
| reactie 314
|
|
|
Dan zou het eerder dat 'communistisch' zijn ja Ik zou het verder niet weten, ik ben geen prof in afkortingen |
| reactie 315
|
|
|
Whaha, Nathan jij bent een prof in je happy smileys. Soms zwaar irritant! Maarja.. Esmee, Hoe oud is ie? (hij klinkt wel sexy Een meisje uit me klas is 4 maanden jonger dan mij en rijd scooter. WTF! Der ouders hebben voor haar gewoon een scooter gekocht en zei rijd erop. Ze is pas 14! Wel chill voor haar maar alsnog! Achja, gelukkig zit ze niet in de wapen drugs handel als der vader.. |
| Naar boven | |