Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 286
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Het word hier idd stil.. En ik vind dat 'horror'' gedicht niet echt horror. Miss dat ik blond ben maar ik snap m nieteens.. -.- |
| reactie 287
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Tis een horror-gedicht omdat het over een horrorfilm gaat die net zoveel horror heeft als Chucky 2 -,- En die kan mijn nichtje van 10 zelfs nog kijken |
| reactie 288
|
|
|
Ik haat horrors met poppen. Ze zijn best saai, maar als je een pop ziet denk je daar weer aan -.- Ik en mijn vriendin keken The Woman In Black. (geniale horror voor deze tijd trouwens!) En toen die geesten vrouw kwam, niets. Toen duivelse kinderen met wapens voor de deur stonden, niets. Begon zo'n aapje met 2 van die ronde dingen (geen flauw idee hoe het heet) te slaan. Wij 2 keihard gillen |
| reactie 289
|
|
|
Een aapje??? o_O How the fuck?? |
| reactie 290
|
|
|
Ja,zo'm aap popje met 2 van die schotel dingetjes.. Achja, het was vreemd.. (en we waren toen niet stoned van de lijm |
| reactie 291
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Tja, de een vindt dat eenmaal horror. Niks aan te doen Ik ken die hele film niet, ik zou het niet weten Wat is dat allemaal met dat 'stoned'? |
| reactie 292
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Als je het nie horror vind is nie erg, da was nie zo eng.. De film zelf was al iets anders! da verdwenen meisje (in de film) die had zo'n LIJKBLEKE huid en zo creepy eyes en zo zwarte make up en zo creepy clothes! |
| reactie 293
|
|
|
Musicbird bedankt dat je me creepy vind.. En ja Nathan, ik was stoned. Ik ben ook al een keer aangeschoten geweest en ik ben 14.. maar ik was stoned van lijm. Als je een paar uur in sterke luchten van lijm zit word word je stoned. Kon ik niets aan doen! |
| reactie 294
|
|
|
Mja, het was voor een goed doel zeker? Moet je zo maar denken |
| reactie 295
|
|
|
Ik heb zowat een halve dag tussen behanglijm en verf gestaan, en nog steeds ben ik niet stoned geworden -,- |
| reactie 296
|
|
|
Dat is andere soort lijm. En ik weet ook niet hoe het is gekomen maar t is gebeurd! |
| reactie 297
|
|
|
Wrm zou ik je creepy vinden??? |
| reactie 298
|
|
|
Omdat je haar precies beschrijft zoals ze er uit ziet |
| reactie 299
|
|
|
ik d8 dat ze blond haar had? En trouwens.. In de FILM was die zo.. geschminkt,.. En zo.. lijkachtig en al... Ma die haar huid was ECHT wit.. |
| reactie 300
|
|
|
Had je die nog helemaal uitgekeken of lukte dat niet meer? |
| Naar boven | |