Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 646
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Bocht vol gevaren, Maar jij, je kan ze overwinnen, En denk nu niet: 'Wat staat ze nu te verzinnen?' Je kan het aan, Echt wel, Maar ik heb honger, Ga even eten, snel .. |
| reactie 647
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Snel en makkelijk gezegd, Langzaam en onmogelijk gedaan. Kijk naar mijn gezicht, Naar die ene bittere traan. |
| reactie 648
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Traan na traan, blijft maar vloeien, wanneer kan ik deze, stortvloed stoppen? |
| reactie 649
|
|
|
Stoppen met leven heeft geen zin, Patros, als jij hier komt zeggen dat je gaat, Dan laat ik zeker ook een traan, Want je bent een maat, Ik hou van jullie, En ik vertrouw jullie, meer als dat ik ooit iemand heb vertrouwd, Ik heb hier afgezonderd gekeken, En vriendschappen opgebouwd, En denk hieraan: If a bird stop trying to fly, he die Ik wil je niet laten vertrekken, Zonder enige goodbye. |
| reactie 650
|
|
|
Goodbye schrijven is niet genoeg, Als ik ga wil ik het persoonlijk zeggen, Geen slordig geschreven brief achterlaten. Maar wees gerust, Ik ga je over 80 jaar pas verlaten. |
| reactie 651
|
|
|
Verlaten over 80 jaar, Bedankt, Even kijken .. Shit, het is waar, me kat mankt (Ff kijken wat me kat heeft -,-) |
| reactie 652
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Mankt of heeft? Wat boeit het, Het belangrijkste is dat het allebei leeft? (Sorry domme tekst, kon niks verzinnen) |
| reactie 653
|
|
|
Leeft mijn gevoel nog wel? Waarom voel ik geen dankbaarheid of haat, Ik weet echt niet meer, Wat er in mijn hoofd omgaat, Ik voel alleen nog woede, Dat gevoel vermoorde mijn ziel niet, Een kwaad meisje, Da's hoe een mens me nu ziet, |
| reactie 654
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ziet Gij niet dat de mensen lijden, Ziet Gij niet dat de stormen toe slaan, Ziet Gij niet dat de mensen weggaan, Mensenlevens sterven, Stop toch iedereen, God Laat hun de pret in het leven niet bederven, Laat ze leven, Ze hebben het zeker en vast verdiend, Laten we hen een goed gevoel geven.. |
| reactie 655
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Geven wat je in overvloed hebt is dat zo moeilijk? Waarom? Je beschikt over zoveel spullen over zo'n enorme rijkdom... Doet het jou niets, dat mensen verrekken van de honger, van de kou? Doet het jou niets wanneer ze huilen en met vragende ogen kijken naar jou? Je haalt je neus op en kijkt zo snel mogelijk weg. je besteed geen aandacht aan de woorden die ik zeg. Je helpt alleen jezelf en luistert niet naar je geweten. Dat maakt jou geen mens, dat maakt jou een stom stuk vreten. Ik vraag je niet om veel te doen, ik vraag je gewoon hen hulp te geven, ik vraag je voor hen te bidden en hen te helpen te blijven leven. |
| reactie 656
|
|
|
Leven is waardeloos, Ik zie er het goede niet meer van in, Leven is waardeloos, Wat heeft het nog voor zin? Het heeft geen zin meer voor me, Opletten hier, misschien is hij daar, Leven is waardeloos ! Overal gevaar, Mijn leven is zinloos, Niemand die me missen zou, Het ergst is dat ik Luan achterlaat, Omdat ik van hem hou .. |
| reactie 657
|
|
|
Hou je van hem? Ga door met leven! Niet onnodig verdriet geven! |
| reactie 658
|
|
|
Geven van mijn leven, Heb ik gedaan, Alle mogelijke liefde heb ik al uitgedeeld, En eigenlijk is het mijn tijd om te gaan, Maar ik kan het niet, het is te moeilijk, Ik ben zielig, want ik durf niet, Ik ben zielig, Ik weet het en het doet me verdriet.. |
| reactie 659
|
|
|
Verdriet doet het mij, Om te lezen dat vriend, Nummer tien ook wil gaan. |
| reactie 660
|
|
|
Gaan van de aarde, Is inderdaad alles wat ik wil, Maar ik zal blijven voor jullie, Maar af en toe sta ik stil, Stilstaan is achteruitgang, Dat weet ik maar al te goed, Maar soms ontbreekt het dappere me, Dan ontbreekt me moed, Ik zal blijven voor jullie, En ik mag zowiezo niet binnen bij God, de Heer, Want ik was niet katholiek, Niet in de leer, Ik weet niet wat ik doen moet, Lachen, huilen en doorgaan, Maar onthoud, allemaal, Op een dag vlieg ik alleen naar de maan. |
| Naar boven | |