Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 631
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ben het zat, Word zo moe, Van dat gezeik. Duurt niet lang, Voordat ik vanuit, De Hemel toekijk. |
| reactie 632
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Toekijken doe ik het liefst, Mensen observeren, hen bekijken, En dan zien, Of ik op hen wil lijken. |
| reactie 633
|
|
|
Lijken op een ander hoef je niet, Waarom is dat zo'n pret? Wees toch jezelf! Want die ander, Is al bezet. |
| reactie 634
|
|
|
(Hoe kan ik nu met bezet beginnen?) Is al bezet, Een klap in mijn gezicht, Ik hou van hem, Daarom dit gedicht, Is hij al bezet? Ik weet het dus niet, Als ik naar hem kijk, Is het hij die dat ziet? Nuwan, als je dit leest, Ik ben de blonde aan het voetbalveld, Ik hoe van je, Hierom dat ik het zo meld .. |
| reactie 635
|
|
|
Meld is wel makkelijk dan? Het kan gemakkelijk met bezet. Ik heb geen zin in wiskunde, Ben even op internet. |
| reactie 636
|
|
|
Internet, Kan ik dingen zoeken, kom ik wat te weten, Maar, niet nu, Want nu ga ik Turks eten ! (Lekker puh) |
| reactie 637
|
|
|
Eten boeit me niks, Ik heb belangrijkere, Dingen aan mijn hoofd. |
| reactie 638
|
|
|
Hoofd vol gedachten, Leer jij maar voor je toets, Pff, 't is vuil in de tuin, Mama, poets ? (sorry, ego -,-) |
| reactie 639
|
|
|
Poets poetser, Graaf graver. Leer leraar. Bouw bouwer, En dan? Scharen schaar? (idk, gwn) |
| reactie 640
|
|
|
Schaar met bloed, Schaar, geslepen als een mes, bevlekt, Niemand die het kind, Even wekt, Te laat, Hartslag is gestold in haar lijf, Dhag, lieverd, Ik weet met mezelf geen blijf. (Gevoel, gedachte, gedicht .. GGG |
| reactie 641
|
|
|
Meryfel Berichten: 33 |
blijf bij me ook als je het even niet meer ziet je weet toch als geen ander een ander wil ik niet ga niet weg ik wil je niet kwijt als je me nu achterlaat krijg je later spijt |
| reactie 642
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 12 |
Spijt zal ik nooit krijgen Van die poging tot moord Ik probeerde je aan mijn mes te rijgen Wacht maar tot mijn mes jou doorboord!!!!! |
| reactie 643
|
|
|
Doorboord is mijn ziel al, Wat maakt mijn lichaam, Dan nog uit? Wil het mes! |
| reactie 644
|
|
|
Meryfel Berichten: 33 |
Messcherp is de realiteit die mijn dagen, weken snijdt Ondanks de tijd slijt het niet |
| reactie 645
|
|
|
Niet stoppen, moet doorgaan. Einde van de weg, Is eigenlijk een bocht. |
| Naar boven | |