Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 616
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Irritant ben je zeker niet, je doet jezelf alleen maar verdriet, door negatief te denken, en je weg te cijferen |
| reactie 617
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Cijferen was iets van Wiskunde, Wiskunde, valt nu best wel mee, En wat ben ik zielig, Want ik rijm telkens met mij naam Esmée |
| reactie 618
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Esmée, een mooie naam, En de naam, Past altijd bij de drager. |
| reactie 619
|
|
|
Meryfel Berichten: 33 |
De drager van mijn lasten dat hoef jij niet te zijn maar als je er zelf voor kiest is het nog steeds niet fijn |
| reactie 620
|
|
|
Fijn dat je dat zegt Patros, Maar mag ik wat vragen? Als je vind dat het altijd past, Waarom zit je er dan zelf soms over te klagen |
| reactie 621
|
|
|
Klagen doe ik niet, Nou, misschien een beetje dan. Maar waarom ik dat doe? Omdat het kan! |
| reactie 622
|
|
|
Omdat het kan, Omdat het mag, Omdat het zo is, Omdat dit is mijn dag, Hierom kan ik, Hierom mag ik, Hierom doe ik wat ik wil, Sta er nu pas bij stil ! (Nonsens) |
| reactie 623
|
|
|
Stilte wordt verbroken, Door het ijzige gegil. Stilte om me heen, Storm in mijn hoofd. Voel me zo alleen, Vecht tegen mijn eigen wil. |
| reactie 624
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Wil je het niet, ga dan niet door, luister naar je hart, en geef de rest, maar gewoon geen gehoor! |
| reactie 625
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Gehoor, Geruis en Gepraat, De trillingen in je oren, Als iemand iets zegt, Gehoorapparaat staat nog niet aan, Die belangrijke 'vraag' gemist, Emma.. Wil je met me? 'Hoi!', zei ik ongemerkt, Hey, Zei hij terug. 'Damn', Dacht hij in zichzelf, Weglopen, Kinderen horen lachen, Geruis en,.. BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP Niets meer te horen, Geruisloos, Doof, Voor eeuwig, Nieuw gehoorapparaat geprobeerd, Hielp niks, Alleen geruis... (Even voor duidelijkheid, In het 'echt' heb ik geen gehoorappparaat hoor!) |
| reactie 626
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
alleen geruis door die buis van eustachias wat erg lastig was gezeten op zijn fiets hoorde hij niets zelfs niet die piepende rem gelukkig redde zijn Engel hem nu is hij met de schrik vrijgekomen alleen zie ik in mijn dromen steeds weer dat moment van een weg die geen einde kent aan de einder van de horizon waar ik net bijtijds remmen kon |
| reactie 627
|
|
|
Kon ik maar opnieuw beginnen, Dan zou ik mijn fouten rechtzetten, Ik zal liever zijn, Ik zal opletten ! |
| reactie 628
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Opletten klas, Niet praten, Niet mekaar slaan, En niet haten, Opletten allemaal, Stoute kinderen, Elke leerkracht op deze school, Wil je verhinderen, Jullie zijn de stoutste klas op onze school, Hou eens jullie bakkes, En stop met scheten laten, Jakkes! |
| reactie 629
|
|
|
Jakkes! Weer die rotklas! Ze zijn nu net zoals mij, Toen ik nog jong was. |
| reactie 630
|
|
|
Meryfel Berichten: 33 |
Was ik ooit wat ik mij nu voorstel dat ik was wordt ik ooit wat ik mij voorstel dat ik word ben ik ooit wat ik mij voorstel dat ik ben ben ik wat ik was of word ik wat ik ben? |
| Naar boven | |