Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 601
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 12 |
Gaat al die ellende nog een keer voorbij? Dan is het leven veel prettiger voor mij Een leven vol blijdschap Van een Engel een boodschap |
| reactie 602
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Boodschap doen, voor mijn moeder, eigenlijk geen zin, ben toch ozo moe! |
| reactie 603
|
|
|
Meryfel Berichten: 33 |
Moe van het vechten opgeven geen optie elke dag mijn rug rechten van alles waar ik tegen opzie eigenlijk geen zin meer in dit leven van vermoeienis bijna mijn hart weer verloren in duisternis |
| reactie 604
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Duisternis overspoeld me, Zwart, overal zwart als de nacht, Duisternis overspoeld me, Maar geeft me kracht |
| reactie 605
|
|
|
Kracht om door te gaan waar haal ik het vandaan? Sterk zijn doe ik door mijn zwakte Waar ik door mijn benen zakte leerde ik op handen lopen Door eenzaamheid leerde ik hopen |
| reactie 606
|
|
|
Hopen doe ik niet meer, ik zou niet weten waarop, wat heeft het nog voor zin, hopen doet alleen maar zeer! |
| reactie 607
|
|
|
Zeer gepast zijn mijn reactie's nooit, Maar sarcastisch of gewoonweg gemeen, Ja, kan zijn, Want mijn hart is toch zogezegd van steen ! |
| reactie 608
|
|
|
Steen, is jouw hart van steen? Dat heb ik vast een verkeerde, Esmée voor me, want ik ken jouw, een lieve, meelevende meid! |
| reactie 609
|
|
|
Meid ben ik, Lief, misschien, maar medelevend? Bedoel je niet, Voor het minste op h'r benen bevend ?! |
| reactie 610
|
|
|
Bevend op mijn benen, van pure angst en zenuwen, waarom moet dit in godsnaam, ik kan dit niet aan |
| reactie 611
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Aankunnen is een groot woord, De eerste stap zetten, Om je mee te krijgen, moet ik even trekken aan het koord, De tweede stap, Al wat gewaagder, Ik moet je even naar beneden nemen, Af van de trap, De derde stap is het laatste, De moed om iets te vragen, Hé, Andrei, Wil je met me op date, Mee gaan schaatse? |
| reactie 612
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Schaatsen komt er weer aan, Kan niet wachten, Tot het ijs smelt. In Friesland elk jaar Elf-Steden-Koorts, Voor die oude Hollanders, Het belangrijkste dat telt. Je kunt er als Fries niet eens meer door, Of er staat alweer een Hollander voor. Na nachtenlang extreme vorst, Het enige leuke aan de winter, Vind ik de koek, warme choco en grote knakworst. Ik rij altijd wel een scheve schaats, Of anders wel een scheef been, Ik waag me dan op glad ijs. Ik blijf dan liever in mijn warme bed. Ik ben niet oud, Maar wel wijs. (de Hollanders houden meer van de Elf-Stedentocht dan ons als Friezen. Half A-dam rukt uit om de 11-stedentocht te schaatsen -,-) |
| reactie 613
|
|
|
Wijs verwoordt, Emma, Nu weet ik helemaal dat je op Adrei verliefd bent, Stuur eens een foto door ! Zodra je hem beter kent, Heb je Calliste dan uit je gedachten gezet? Is hij .. verdwenen? verdomme, nu klopt mijn verhaal op 1001-kortverhalen niet meer, Ik ga ervan wenen |
| reactie 614
|
|
|
Ik ga ervan wenen het is me ook wat te lange tenen voor al dat gekat |
| reactie 615
|
|
|
Gekat heb ik vaak, Gescholden en geslagen, Maar .. Ik moest me toch .. Verdedigen? Ik moest me erop wagen, Ik sloeg en beet, Haalde mijn nagels over je hand, Zo, dat doet pijn he, Lekker irritant! Ik trok ze weg, De krant, Zo ben ik, Lekker irritant ! |
| Naar boven | |