Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 571
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
(Staat dat gedicht op de site? Ik vind h'm super geschreven Nederlagen van mijn leven, Niets is meer goed, Niets helpt me, Niets doet me goed, Niets kan me helpen, Niets is nog mooi, Ik leef in een wereld, Met allemaal *** zooi |
| reactie 572
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Zooi op de vuilnisbelt, Gedicht van net staat op de site. Tenminste in de slang, Welkom meligheid |
| reactie 573
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
meligheid wil ik niet kwijt de slappe lach op één dag geeft me vrolijkheid om even uit de werkelijkheid worden geheven in dit te zware leven |
| reactie 574
|
|
|
Leven is meervoud van lef, Zeggen ze. Leven is meervoud van leef. Want het meervoud van lef, Is Leffe, Probeer het eens uit. Hinnik is enkelvoud van hinniken, Gehinnik bij de Albert Heijn. Heijn en gehinnik, Brengt altijd Heiniken. Ik heb kan nog wel even doorgaan, Maar zo krijg ik het nooit onder de knie. Gitaarspelen, Bij mijn buren, Heb ik een baantje als wekker. |
| reactie 575
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Leven...iedere dag weer... nemen en geven... laten en doen... 'n vermaning..... 'n zoen.. We moeten het iedere dag doen met zeggen en zwijgen... van willen hebben maar niet krijgen... Wij moeten iedere dag van fouten leren de zaak om willen keren ach...vul het zelf verder in ik maatkte slechts een begin! |
| reactie 576
|
|
|
Begin bij het einde, Doe toch niet zo raar. Begin niet bij het begin. Begin liever met een gitaar. |
| reactie 577
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Gitaar? wat heb ik daar nou aan, ik kan het niet eens, daarmee is het snel gedaan! |
| reactie 578
|
|
|
Gedaan, Ben net klaar. Heb een paar, Gevoelige snaren geraakt. |
| reactie 579
|
|
|
Geraakt heb je me, met je harde woorden, wanneer ben je klaar, met mijn gevoel te vermoorden!? |
| reactie 580
|
|
|
Vermoorden heb ik nooit gedaan, Gitaar is is hard, Maar een zacht woord. |
| reactie 581
|
|
|
woord voor woord, lees ik dit bericht, twee keer, misschien wel mee, ik kan het maar niet geloven, dat dit er staat, ben je dan echt zo hard? |
| reactie 582
|
|
|
Hard is de Nokia van buiten, Heavy metal vinden mensen hard, Moeten ze eens deathcore proberen. F*ck! Moet nog leren. |
| reactie 583
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Leren wat liefde is Leren wat ik mis Leren hoe hard de wereld draait Leren hoe de gierige mens graat Leren hoe ik leven moet Leren hoe ik de dingen goed doe Leren hoe ik de liefde ontmoet Leren maakt mij o zo moe |
| reactie 584
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Moe van het leren, Wiskunde kan mijn rug op, Bah, ik voel me niet zo goed, Niet zo top, Dit is een dag die ik best kan overslaan, Eigenlijk wil ik gewoon nu gaan slapen, Maar dat lukt niet, na 5 minuten terug wakker, Even rekken en gapen |
| reactie 585
|
|
|
Gapen de apen, De aangapende apen na. Dan gapen de gapwnde apen, De aangapende gapende apen aan. Als de na apende apen, De apen na apen. Dan apen de na apende apen, Na apende apen na. De tackelende tekkel tackelde de tekkel, Maar toen de getackelde tekkel, De tackelende tekkel tackelde, Tackelde de getackelde tekkel, De tackelende tekkel terug, Waardoor de getackelde tekkel, De tackelende tekkel niet meer kon tackelen. Gisteren toen mijn moeder aan de was was, Zag ze zeven vliegen vliegen. Er was ook nog een bij bij, Maar die vloog over de weg weg. |
| Naar boven | |