Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 556
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Heb je dat echt? Kan je toch nog gewoon komen? |
| reactie 557
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Komen zal ik misschien, Heb even geduld, We zullen zien! |
| reactie 558
|
|
|
Jolie-Denise Berichten: 105 |
Zien doe je met je ogen Kijk zijn irissen bewogen! Een bril helpt die rare bollen Dus heb je een bril nodig? HOLLEN! |
| reactie 559
|
|
|
Hollen met de geit! Wassen, klaarmaken, M'n valies klaarmaken, Ik ga logeren bij mn beste vriendin, Een vriendin die ik nooit kwijt wil.. |
| reactie 560
|
|
|
Wil je verkering met mij? Zoja dan ben ik heel erg blij Zo blij kan niemand zijn Oh, wat is het leven toch fijn! |
| reactie 561
|
|
|
Fijn is dat, Dat gezaag aan je kop, Doe dit, doe dit, HOU TOCH EVEN OP! Zagen doen ouders veel, Maar ze bedoelen het goed, Ik hou wel van ze, Erg veel! |
| reactie 562
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Veel heb je der niet eens aan, Doe je het, Doe je het nog niet goed. |
| reactie 563
|
|
|
Goed ! Goed gedaan, Och, shut up, Vlieg naar de maan ! I don't have do anything, Gewoon op me luie kont gezeten, Even opstaan, Om iets op te vreten ! |
| reactie 564
|
|
|
'Vreten doet de boer niet, Als hij iets niet kent.' Ouders zijn echt irritant. (-,-) |
| reactie 565
|
|
|
Irritant zijn ouders, Leerkrachten en mensen, Ik ben ze beu, En voor jou is het erg, Voor hem ishet sneu |
| reactie 566
|
|
|
Sneu dat gepest, De mensen die het doen, Zijn de brengers van het graf. (niet dat t moeilijk te begrijpen is, maar ff om over na te denken wat ermee wordt aangericht) |
| reactie 567
|
|
|
Aangericht heeft 10 letters Broertjes zijn etters Zusjes zijn lief Jij bent mijn hartedoef |
| reactie 568
|
|
|
Hartendoef is niet echt een woord, Waarom begin je met aangericht? Alles tussen de haakjes, Is alleen een beschrijving van het gedicht. |
| reactie 569
|
|
|
Gedicht gedicht gedicht Toetsenbord toetsenbord Het woord was eigenlijk hartendief ,wat heb ik toch aangericht! (sorry type foutje net!) |
| reactie 570
|
|
|
Aangericht heb je mijn innerlijk, Aangericht heb je mijn klappen. Aangericht heb je mijn woede, Aangericht heb je mijn instinct, Aangericht heb je mijn liefdeloosheid. Aangericht heb je mijn zoektocht, Aangericht heb je mijn einde. Aangericht heb je mijn leven Aangericht heb je mijn falen. Aangericht heb je mijn masker, Aangericht heb je mijn onmacht. Aangericht heb je mijn onrecht. Aangericht heb je mijn rouw, Aangericht heb je mijn dood. Aangericht heb je mijn pijn, Aangericht heb je mijn littekens. Aangericht heb je mijn ego, Aangericht heb je mijn gevoelens. Aangericht heb je mijn emoties, Aangericht heb je mijn nederlagen. (read each first letter of the last word, and you know what. 1 of my suicide-notes, but don't worry, I'll stay for you |
| Naar boven | |