Huiskamer: Gedichtenslang [4]
| reactie 226
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Malloot! Kun je ook niks, Goed doen? Kom op! Een blinde, Kan nog beter! (niet letterlijk opvatten -.-) |
| reactie 227
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Beter geluk volgende keer, Ik zie jullie allemaal, Tot ziens maar weer, Ik zeg dag, En ik geef jullie, Allemaal mijn laatste lach..... (fictief, maar serieus doei,..Ik ga off |
| reactie 228
|
|
|
Lach dan maar even verder, Die bijzonder lieflijke lach. Want voor je het weet, Is het mijn laatste dag. Ik vecht voor jullie, Ook al heb ik nog zo'n pijn. Ik wil nog alles geven, Ik wil er nog voor jullie zijn. Kijk mij dan liggen hier, Doodziek en zonder haar. Alleen jullie, mijn vrienden, Houden mij levend bij elkaar. Ik wil jullie niet kwijt, Maar dit is mijn laatste keer. Familie, vrienden, Sorry, maar ik.... Kan echt... Niet... Meer.... Vaar...wel (uit het oog van een kankerpatiënt geschreven, 't doet echt pijn) |
| reactie 229
|
|
|
Vaarwel films vol horror, Ben jullie even beu, Na die film van gisteren, Heb ik nu liever humor, Heb er een nieuw gedicht over gemaakt, Jullie kunnen het lezen, Als diegene het goedgekeurd maakt, Secrets In The Wall, Heette het, Na dat stukje film dat ik had gezien, Dacht ik, Lieve Goeie grut!! |
| reactie 230
|
|
|
Grut in de pap, Man wat smerig is dat! Grutjespap is pas horror. Bedankt voor The Secret in the Wall, Net een film waar ik echt zin in had! |
| reactie 231
|
|
|
Had jij daar zin in? Normaal hou ik ook van horror... Maar dat was misschien iets te... Maar de meeste romantische films zijn pure Onzin!!! |
| reactie 232
|
|
|
Onzin is dat! Romantisch? Doe mij maar moord. Don't judge, Don't be afraid! Maar je weet toch wel, Dat ik beter weet? |
| reactie 233
|
|
|
Weet jij wie de dader is geweest? Zeg het nu meteen... Wie heeft de chocolade opgegeten bij het paasfeest? |
| reactie 234
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Paasfeest? Ben je mal De kerstkribbe is zelfs nog niet van stal Dus laat staan dat het pasen is Eerst komt sinterklaas en kerstmis En zelfs dat duurt nog behoorlijk lang Dus Paasfeest is nog lang niet aan de gang Je moet hiervoor nog maanden wachten hoor Want zelfs oud en nieuw is pasen voor |
| reactie 235
|
|
|
Voor mij is Paasfeest iets bijzonders, Het gaat niet (alleen) om eitjes, Even groot als een baby muis. Mij gaat het vooral, Om de opstand drie dagen na het kruis. |
| reactie 236
|
|
|
Kruisje voor jou, Kruisje voor mij, Na dat kruisje, Is iedereen weer blij! Ik wil geen damn kruisje op mn voorhoofd, Ik wil een hostie, Voor de eerste keer in je leven een hostie, Wat een explosie.... (Gewoon verzonnen |
| reactie 237
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Een exsplosie, zit er aan te komen, ik houd het niet zo lang meer vol, ik doe dit echt niet voor de lol! |
| reactie 238
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Lol is niet het juiste woord, Wat wij beleven is uniek, We genieten samen van de zon, Of delen samen een kriek, Het is geen gewone lol, Je bent zoveel meer als een vriend, Je bent mijn lief, En ik vind dat je beter verdiend, Jij zegt van niet, ik ben het beste wat je ooit is overkomen, En ik speel de hoofdrol, In zijn allermooiste dromen (fictief, spijtig he !) |
| reactie 239
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
dromen haalden me uit mijn slaap vandaar dat ik hier nu wat gaap even mijn gedachten loslaat met wat onzinnig gepraat onzinnig of niet achter ieder bericht zit duister en licht humor, pijn, zon en verdriet alles komt hier voorbij virtuele vrienden voor jou en mij |
| reactie 240
|
|
|
Mij of mei, Is het nu anders, Of hetzelfde allebei? Maakt niet uit, Morgen is het weer zover, Staat school weer voor je snuit! |
| Naar boven | |