Huiskamer: Gedichtenslang [2]
| reactie 601
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 220 |
staal is wel erg banaal Mijn ziel vroeg zich af heb ik soms straf ben je niet meer blij niet meer blij met mij jouw ratio doet zo raar soms aardig soms naar ben je soms je identiteit aan het zoeken nou die vind je niet in de boeken identiteit heb je wel of niet of ben ik de enige die dat zo ziet? wanneer je niet leeft in de R.E.L. dan vergeet je het wel mijn ziel wilt graag gelukkig zijn ook best graag leren , dat is ook fijn maar geen narigheden of venijn en jammer genoeg kunnen mensen zo zijn ik wil daarom liever alleen doorgaan de wereld laten zitten of laten staan want hiertegen ben ik niet opgewassen en dus zal ik gauw gaan verkassen elke dag maak je wel wat mee maar het is als het brengen van water naar de zee alle inspanningen die ik doe zijn tevergeefs geweest soms is de mens zoals een beest menigeen zal moeten inzien niet belangrijk te zijn je bent maar een fractie van alles al klinkt dat niet fijn je bent misbaar zoals zovelen waarom dan niet alles eerlijk delen een ding weten we allemaal heel zeker en we drinken allemaal aan diezelfde beker dat we de dood van het lichaam mee zullen maken en dat zal dan ook alle mensen raken we worden op dag 0 geboren veel tijd gaat helaas verloren aan het verzorgen van onze ziel is het waar ik altijd voor viel je kunt veel beter eerst eens voor jezelf leven daardoor kun je anderen gemakkelijker liefde geven wanneer je met jezelf gelukkig bent is het alsof je dit uitzendt Alles is geschreven alles is gezegd het is allemaal herhaling, wat me wordt opgelegd |
| reactie 602
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Opgelegd zijn mij alle wiskundevragen, Waar ik nooit eens iets van snap. Goed antwoord geven duurt wel een paar dagen, Ik snap niets van stap voor stap. Dan nog dat "maatschappijleer", Niets anders dan saaiheid voor garantie. Nu voel ik me eindelijk een echte heer, Yes! Eindelijk vakantie. |
| reactie 603
|
|
|
vakantie waarvan? het is toch om te lachen dat er minder op vakantie gaan of dat niet logisch is iedereen vreest bijna voor zijn baan de kosten vliegen de pan uit en de overheid houdt zijn brutale snuit ze pikken van alles van de mensen van salaris en uitkering is het niet in verhogingen dan zelfs met verzekering het gaat goed fout dat kan ik jullie garanderen want als het niet snel verandert zal dit gegraai alles verteren de economie wordt gewoon uitgekleed en de laagstbetaalden hebben daarbij het meeste leed de midden inkomens gaan iets omhoog en hoger blijft gelijk en ik met mijn uitkering ga 6% omlaag hoezo Nederland rijk op vakantie nou jullie gaan maar ik kan het niet al lijkt dat raar deze zogenaamde crisis maken jullie wel goed vertel mij eens hoe je dat doen moet of is dit een nieuwe manier om te graaien alles voor de mensen hun voeten wegmaaien alles lekker duurder maken ja zo kun je er wel failliet van geraken |
| reactie 604
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
Geraken in momenten van angst Dan duurt de tijd het langst Momenten van blijdschap en pijn Maar soms voel je je ook even fijn |
| reactie 605
|
|
|
Fijn foto's maken hoeveel foto's maakt een mens in zijn leven maar ik zou er meer voor geven nog foto's van vroeger te kunnen pakken maar jammer genoeg dat moeten we afvlakken die foto's waren wel expliciet vergeet dat dus niet de techniek gaat wel vooruit maar een foto was zo apart als geluid de foto's in het archief ik voel me als een dief maar je mag ze kopiëren en er dan van alles mee proberen het is trouwens meestal alleen leuk voor inwoners van de stad omdat die wisten wie of wat of iets ermee hebben gehad het zijn er wel erg veel een paar duizend vielen mij ten deel www.markiezenhof.nl/zoeken-en-vinden/beeldbank zelf heb ik al 10.000 foto's gemaakt over zaken en dingen die mij hebben geraakt natuurlijk van Jani een duizendtal je snapt wel dat is het geval van de stad en natuurlijk Peperbus dat is leuk is hele grote klus van alle kanten fotograferen elke dag weer kun je ervan leren |
| reactie 606
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
leren omgaan met je gevoel stelde iemand mij tot doel doe nu maar wat ik je zeg stop je gevoel diep weg laat niet blijken dat je gaat bezwijken aan die brandende pijn na vele jaren strijd is er toch openheid in mijn gevoel ontstaan het komt overal vandaan daar heb ik weer mee leren omgaan |
| reactie 607
|
|
|
Omgaan met mensen, Omgaan met dieren. Koninginnedag, Moeten we samen vieren. |
| reactie 608
|
|
|
vieren wil ik best alleen niet zo als de rest die soms uitbundig lallend anderen lastig vallend op straten en pleinen alles verkleinen vieren wil ik best in tegenstelling tot de rest vier ik in stilte en harmonie onze Koninklijke oranje familie in dit land is altijd wat aan de hand niemand is het met elkaar eens altijd en overal commentaar mensen leven NAAST elkaar kunnen niets meer verdragen dus kom mij niet vragen om te vieren deze dag liever blijf ik binnen als het mag |
| reactie 609
|
|
|
mag het einde komen, want ik ben bereid Wat is het nog wat mij verblijdt Eindelijk rust te kunnen krijgen Zonder dat de mensen je aan de spits rijgen Want de mens is geen mens meer Ik zeg het keer op keer Ze zijn soms erger dan wrede beesten In ieder geval in mijn ogen de meesten Voor mij is 1 op de honderd maar een lief mens Dat is veel te weinig wat het is toch mijn wens Dat voor het einde komen zal De slechte mensheid komt ten val Zodat het omgedraaid is 1 op de 100 slecht Want dat is mijn allerliefste wens echt Dan zou ik willen blijven leven En weer mij verborgen liefde kunnen geven |
| reactie 610
|
|
|
Geven aan het goede doel, Dat zit er bij mij niet meer in. Geld heb ik niet, En ik mag niet betalen met de pin. Dan geef ik toch ook geld, Meer dan dat ik verdien. Pinautomaten bij een goed doel, Heb ik nog niet gezien. |
| reactie 611
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Gezien heb ik ze ook nog niet maar.... het is in het leven zo het komt en zo het gaat... in de toekomst ... collectanten met een mobiele pinautomaat Henk |
| reactie 612
|
|
|
Pinautomaat, Pinautomaat aan de wand. Wie is het allerrijkst, Van dit koude kikkerland? Dat ben jij natuurlijk, Wie zou het anders kunnen zijn? De lelijkste is de beste, Dat maakt jou ook zo fijn. Pinautomaat, Pinautomaat op de muur. Heb jij nog en kraakpand, Voor mij te huur? Alleen voor jou natuurlijk, Het varken hangt al aan het spit. Lees de boodschap op het scherm hardop voor 'Dit was Pinnie, je zit in Bananasplit'. |
| reactie 613
|
|
|
Bananasplit is het niet helemaal want er zijn wel degelijk pinautomaten integraal de collectanten zullen waarschijnlijk bij jullie niet komen zitten jullie teveel te dromen? |
| reactie 614
|
|
|
Dromen? Sorry, was even in slaap gevallen. Collectanten die komen? De weg naar me toe zal hun niet bevallen. Donkere bossen, Kronkelende paden. Een weg vol misterie, Wantrouwen en wandaden. Collectanten die zich hier begeven, Belanden in het gevang. Niet voor heel even, Maar ook niet voor heel lang. Het is een pad vol twijfels, Kom vooral 's nachts niet, Maar oom niet overdag. Na de verdwijning van de collectant, MWAHAHAHAHAHA! Hoor je uit de kerker mijn kwade lach. |
| reactie 615
|
|
|
lach voor een vrolijke dag lachen is in voor een gezond begin wees een dag gewoon blij zet je zorgen opzij alleen voor vandaag want morgen is weer vandaag |
| Naar boven | |
Reageren op: Gedichtenslang [2]
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...