Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 961
|
|
|---|---|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
hehe not really |
| reactie 962
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
I'm there for you Esmée En ja, I love it to make people yealous who makes me yealous |
| reactie 963
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Jeuk of niet, altijd blijven lachen he |
| reactie 964
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ohja, ik ga naar Graspop. Jaloers? Hehe. |
| reactie 965
|
|
|
Nogal ja -,- BMTH en SS! Ik hoop iig echt dan Carach Angren 's zaterdags komt en niet op vrijdag >_< |
| reactie 966
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Bart, ah >-< In ieder gavel veel plezier ;D -Ik ga toch lekker over een jaar x'D- Alice In Chains komt ook, awh, die had ikanders ook wel willen zien. Alice In Chains, Advenged Sevenfold, Suicide Silence, Bring Me The Horizon, Blessthefall, Battlecross, Black Sabbath, Miss May I, Of Mice And Men, Skillet, .. Kijken naar de site alleen doet al pijn >-< |
| reactie 967
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
fake ear-plugg - besteld harembroek - besteld Dreadlocks - besteld kaarten kmf - besteld kaarten castlefest - besteld JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! |
| reactie 968
|
|
|
Wat moet ik me bij castlefest voorstellen? Is dat zo'n keltfest? |
| reactie 969
|
|
|
Volgens mij wel - Daaamnn... Wat is het hier rustig |
| reactie 970
|
|
|
Tja, tijd van de examens geloof ik |
| reactie 971
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Fuck examens, fuck mijn leven. Ik ben nog geen 2 dagen bezig en nu al halfdood. |
| reactie 972
|
|
|
Evi, niet zo negatief |
| reactie 973
|
|
|
Jaah, examens >-< Morgen ben ik er zowieso niet, ik moet nog vier hoofdstukken Natuur in me hoofd krijgen, en ik interesseer me echt niet in soorten ademhaling, bloedsomloop, .. >-< Morgen Frans, het moet lukken, het is makkelijk, enkel verleden tijd enzo x'D Ik kan het niet, ben ik zeker van, ik kan niet examens maken, maar goed. Frans moet lukken :$ |
| reactie 974
|
|
|
Ik heb vandaag 1 ding geleerd: Ik ken geen Vlaams klappen - Jaaj, morgen gym --" |
| reactie 975
|
|
|
Waarom zou je ook Vlaams proberen, en het is echt niets zo moeilijk x'D Het is zoals ik die Fries ga proberen, gaat ook niet werken x'D - Ik heb geen gym meer dit jaar >D |
| Naar boven | |