Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 946
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Marvin heeft inderdaad altijd honger ja, en niet alleen altijd. Ook nog eens heel veel honger Esmée, zonde om in zo'n warme dag te gaan vervelen Sheala, welkom terug |
| reactie 947
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Me want the shirts!!! Ze zijn nice |
| reactie 948
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
hehe al de tweede keer in korte tijd dat ik gebeten word.. tijdje terug ook al.. beleef wel altijd wat hoor haha mja de andere baasje liet in eerste instantie los want tja.. ze moeten wel zich kunnen verdedigen... mja toen ik mijn hond eenmaal los had en meesleurde zou het toch wel fijn zijn geweest als hij zn hond ook even pakte.. wat die dus doodleuk niet deed.. bleef gewoon kijken :/ mja komt goed.. volgens eerste hulp gister moet t met 2,5 week ofzo volledig genezen zijn.. in weze valt het ook wel mee, alleen tis zo'n rotplek om te helen.. dus mja.. lekker brandend gevoel en zo veel mogelijk alles met rechts doen OJA!!!! en thnx voor t beterschap en sterkte enzo |
| reactie 949
|
|
|
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1911891/2014/06/07/Hagelstorm-richt-grote-ravage-aan-in-Wingene.dhtml?utm_campaign=socialredactie&utm_content=nieuws&utm_medium=Social&utm_source=hootsuite Hagelstenenbui in mijn dorp net |
| reactie 950
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, het is maar 1 shirt xD Maar ik heb nu al mensen die ook zo'n shirt willen >~< - Wooh, damn feels >~< |
| reactie 951
|
|
|
Maak derje werk van |
| reactie 952
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ja, ik leef nog |
| reactie 953
|
|
|
Hoe was het op vakantie Bart? |
| reactie 954
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ja daar heb ik nog steeds een beetje een kater van... Iedere avond uit geweest en zo'n 3 uur per nacht geslapen :') Was wel heeeeel erg leuk, beste beslissing die ik kon maken en het geld zeker waard! Vanochtend ook nog bijna gebeten door een halve gare rottweiler die langs liep terwijl ik op m'n knieën onkruid aan het wieden was. Beterschap Rémon, zal vast een hoop ongemak geven (en pijn doen). |
| reactie 955
|
|
|
hehe pijn vooral maar thnx moet zeggen.. t meest irritante is t verband wat soms in de wond gaat vastzetten en los moet trekken dan... plus het verband jeukt |
| reactie 956
|
|
|
Jeajh, hele dag het chantiekoor aanhoren -,-" #elfstedentocht - M'n oom kan misschien VIP-tickets regelen voor Dock-em Open Air |
| reactie 957
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
I really hate my parents for how much they smoke .-. Uh .. - Patros, jij houdt er echt van mensen jaloers te maken, isn't x'D |
| reactie 958
|
|
|
Leuk Bart, ja Spanje lijkt mij ook wel een interessant land. Kan me voorstellen dat het de moeite is |
| reactie 959
|
|
|
JEUK!!!!!!!!!!!!!! hehe hallo ^^ ik wil ook naar Spanje!!!! or anywhere (normal)!!!!! |
| reactie 960
|
|
|
Remon, niet aan denken dat je jeuk hebt. Dan gaat het vanzelf over |
| Naar boven | |