1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [10]

datum 06-06-14 20:51
reactie 931
Verwijderde gebruiker
Haha zo zullen ze ook altijd blijven Esmée
En haha ben ik zo'n verpester?
datum 06-06-14 23:50
reactie 932
Patros-Fibros
Aaaannnd thanks girls, I find myself wierd too -.-
datum 07-06-14 01:09
reactie 933
DutchMarley
bij eerste hulp geweest.. gebeten door een grote leonberger.. kwam tegelijk met mijn hond de hoek om (kwamen in gevecht dus) en zn baasjs deden niks.. ik in mn uppie een Rottweiler en Leonberger uit elkaar kunnen halen.. nu 2 grote gaten in het stuk tussen mn wijsvinger en duim (is tand volledig doorheen gegaan) plus nog 2 gaten boven op mn hand en naast mn nagel op mn ringvinger.. nu hechtstrip dr over en 2 week in t verband.. AUWIE!!! it burns as hell en mn vingers zijn compleet verkrampt...
datum 07-06-14 01:31
reactie 934
Patros-Fibros
Sterkte Rémon
datum 07-06-14 09:23
reactie 935
Verwijderde gebruiker
Waarom deden die baasjes niks? Sterkte Remon
datum 07-06-14 09:38
reactie 936
Patros-Fibros
Jij ben ook een baasje toch? ^^
Lekker handig
datum 07-06-14 12:15
reactie 937
liezai
Sterkte Rémon!

Goedemiddag!
datum 07-06-14 12:46
reactie 938
Verwijderde gebruiker
Is dat tegen mij Patros? Ik ben een 'baasje' en ik geef toe dat ik een grote hond heb (Deense dog), maar voor de rest was ik er niet bij hoor

Goedemiddag, op deze heerlijke zonnige-bewolkte middag
datum 07-06-14 13:40
reactie 939
Springbok96
Wow, Rémon, heftig.
Ik moet wel eerlijk toegeven dat wij ook ooit eens in zo'n situatie zijn terechtgekomen. Onze Duitse Scheper liep los rond in het bos en toen had hij ineens een jong vosje vast. Hij heeft het doodgebeten, want wij durfden er niet echt tussen te komen.
Een andere keer had hij een kleine Jack Russel gebeten die los rondliep en onze hond wat kwam uitdagen. Omdat onze hond vast zat aan de leiband, voelde hij zich wat 'bedreigd' en ineens had hij het arme beestje vast. Wij met zijn drieën aan onze hond trekken en liggen schreeuwen en doen tot hij het beestje losliet. Het baasje van die hond ging toen een zweep halen en schreeuwde op haar hond terwijl ze er met haar zweep naar sloeg. Mijn mama was toen ook gebeten door haar hondje, maar die vrouw wilde niet helpen. Tot overmaat van ramp gebeurde dit in Frankrijk, dus was nog ingewikkeld om elkaar te begrijpen
Uiteindelijk hebben de buren ons geholpen en zijn we verder gegaan, maar nu weet ik nog steeds niet of haar hondje er een zware wonde aan heeft overgehouden. De beet was namelijk recht in de rug.

Maar hoe gaat het eigenlijk met jouw hond? Heeft hij iets?
En jij zal ook wel ziek veel pijn hebben zeker? Veel beterschap in ieder geval!
-
Nathan, ik wist niet dat jij een hond had?
datum 07-06-14 13:52
reactie 940
Verwijderde gebruiker
Ach arm vosje Maarja, honden en vossen zijn ook niet bepaald de beste vrienden he (als je het van je familie moet hebben)

Nee, kan kloppen. Ik heb het hier geloof ik niet verteld. (weet het niet meer eig.) Dus bij deze weten jullie het. Hij heet Marvin Is eigenlijk een hond van mijn moeder en stiefvader, ik heb er niet zo veel mee te maken
datum 07-06-14 15:17
reactie 941
Patros-Fibros
De hond lijkt toch altijd op z'n baas? Heeft Narvin ook altijd zo'n honger dan?
datum 07-06-14 16:46
reactie 942
Verwijderde gebruiker
Veel beterschap Rémon! Genees snel!
_

Seffens naar mijn meter barbecue
datum 07-06-14 17:18
reactie 943
Vannessa
Goedemiddag iedereen!

DutchMarley wow sterkte en beterschap!
Hoe is het met je hond is die ook nog gebeten?

Eerder toen ik klein was is me dat ook overkomen alleen dan met onze eigen twee honden. We hadden net een nieuwe pup er bij en toen ik op schoolreisje was werd die pup gebeten door onze duitseherder (die was ziek)
Onze pup was bijna dood gebeten, maar mijn vader was er net op tijd bij, ook zijn hand was kapot. maar het is goed afgelopen na een paar hechtingen na dan.
Onze duitseherder moest wel ingeslapen worden omdat hij gewoon te ziek was en daardoor dus andere mensen en dieren aan viel.

Mijn engels is ook niet altebest. had als eind cijfer een 5
gewoon je best doen meer kan je niet doen
datum 07-06-14 18:01
reactie 944
Verwijderde gebruiker
Hee Remon. Ik heb dieren lessen gehad op school en ook geleerd hoe je vechtende honden uit elkaar moet halen. In je eentje lijkt me idd heel lastig maar met z´n 2e moet je de achterpoten van de honden pakken. Honden proberen altijd een betere grip te krijgen op hun ´slachtoffer´. Als je dus blijft trekken aan hun poten (niet te hard natuurlijk ) komen als ze net los laten om grip te pakken, trek je de honden uit elkaar. (weet niet of je dit wist dus dacht , ik geef ff een tip)

Mijn hond vecht (hapt) ook nog wel eens. En die laat ik ook gewoon gaan want die is altijd snel klaar. En als mijn hond begon (zonder reden) straf ik der altijd af om der op der rug te leggen zodat ze onderdanig word. Maar meestal ligt t aan een ander

Veel beterschap en volgende keer (hoop het niet maar kan altijd overkomen) meer geluk
datum 07-06-14 18:04
reactie 945
Verwijderde gebruiker
Sterkte, Rémon, laten we hopen dat je snel beter bent

De Jack Russel van inze buren hangt ook iedere keer aan mijn been. Gelukkig bijt 'ie niet door, maar redenen genoeg dat ik lekker thuisblijf i.p.v naar de buren te gaan.
-
Warme dag + Verveling + Textiel stiften + T-shirt = BVB/Band T-shirt maken :'D
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [10]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.