Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 931
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Haha zo zullen ze ook altijd blijven Esmée En haha ben ik zo'n verpester? |
| reactie 932
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Aaaannnd thanks girls, I find myself wierd too -.- |
| reactie 933
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
bij eerste hulp geweest.. gebeten door een grote leonberger.. kwam tegelijk met mijn hond de hoek om (kwamen in gevecht dus) en zn baasjs deden niks.. ik in mn uppie een Rottweiler en Leonberger uit elkaar kunnen halen.. nu 2 grote gaten in het stuk tussen mn wijsvinger en duim (is tand volledig doorheen gegaan) plus nog 2 gaten boven op mn hand en naast mn nagel op mn ringvinger.. nu hechtstrip dr over en 2 week in t verband.. AUWIE!!! it burns as hell en mn vingers zijn compleet verkrampt... |
| reactie 934
|
|
|
Sterkte Rémon |
| reactie 935
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Waarom deden die baasjes niks? |
| reactie 936
|
|
|
Jij ben ook een baasje toch? ^^ Lekker handig |
| reactie 937
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Sterkte Rémon! Goedemiddag! |
| reactie 938
|
|
|
Is dat tegen mij Patros? Goedemiddag, op deze heerlijke zonnige-bewolkte middag |
| reactie 939
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Wow, Rémon, heftig. Ik moet wel eerlijk toegeven dat wij ook ooit eens in zo'n situatie zijn terechtgekomen. Onze Duitse Scheper liep los rond in het bos en toen had hij ineens een jong vosje vast. Hij heeft het doodgebeten, want wij durfden er niet echt tussen te komen. Een andere keer had hij een kleine Jack Russel gebeten die los rondliep en onze hond wat kwam uitdagen. Omdat onze hond vast zat aan de leiband, voelde hij zich wat 'bedreigd' en ineens had hij het arme beestje vast. Wij met zijn drieën aan onze hond trekken en liggen schreeuwen en doen tot hij het beestje losliet. Het baasje van die hond ging toen een zweep halen en schreeuwde op haar hond terwijl ze er met haar zweep naar sloeg. Mijn mama was toen ook gebeten door haar hondje, maar die vrouw wilde niet helpen. Tot overmaat van ramp gebeurde dit in Frankrijk, dus was nog ingewikkeld om elkaar te begrijpen Uiteindelijk hebben de buren ons geholpen en zijn we verder gegaan, maar nu weet ik nog steeds niet of haar hondje er een zware wonde aan heeft overgehouden. De beet was namelijk recht in de rug. Maar hoe gaat het eigenlijk met jouw hond? Heeft hij iets? En jij zal ook wel ziek veel pijn hebben zeker? Veel beterschap in ieder geval! - Nathan, ik wist niet dat jij een hond had? |
| reactie 940
|
|
|
Ach arm vosje Nee, kan kloppen. Ik heb het hier geloof ik niet verteld. (weet het niet meer eig.) |
| reactie 941
|
|
|
De hond lijkt toch altijd op z'n baas? Heeft Narvin ook altijd zo'n honger dan? |
| reactie 942
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Veel beterschap Rémon! Genees snel! _ Seffens naar mijn meter |
| reactie 943
|
|
|
Vannessa Berichten: 38 |
Goedemiddag iedereen! DutchMarley wow sterkte en beterschap! Hoe is het met je hond is die ook nog gebeten? Eerder toen ik klein was is me dat ook overkomen alleen dan met onze eigen twee honden. We hadden net een nieuwe pup er bij en toen ik op schoolreisje was werd die pup gebeten door onze duitseherder (die was ziek) Onze pup was bijna dood gebeten, maar mijn vader was er net op tijd bij, ook zijn hand was kapot. maar het is goed afgelopen na een paar hechtingen na dan. Onze duitseherder moest wel ingeslapen worden omdat hij gewoon te ziek was en daardoor dus andere mensen en dieren aan viel. Mijn engels is ook niet altebest. had als eind cijfer een 5 gewoon je best doen meer kan je niet doen |
| reactie 944
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Hee Remon. Ik heb dieren lessen gehad op school en ook geleerd hoe je vechtende honden uit elkaar moet halen. In je eentje lijkt me idd heel lastig maar met z´n 2e moet je de achterpoten van de honden pakken. Honden proberen altijd een betere grip te krijgen op hun ´slachtoffer´. Als je dus blijft trekken aan hun poten (niet te hard natuurlijk Mijn hond vecht (hapt) ook nog wel eens. En die laat ik ook gewoon gaan want die is altijd snel klaar. En als mijn hond begon (zonder reden) straf ik der altijd af om der op der rug te leggen zodat ze onderdanig word. Maar meestal ligt t aan een ander Veel beterschap en volgende keer (hoop het niet maar kan altijd overkomen) meer geluk |
| reactie 945
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Sterkte, Rémon, laten we hopen dat je snel beter bent De Jack Russel van inze buren hangt ook iedere keer aan mijn been. Gelukkig bijt 'ie niet door, maar redenen genoeg dat ik lekker thuisblijf i.p.v naar de buren te gaan. - Warme dag + Verveling + Textiel stiften + T-shirt = BVB/Band T-shirt maken :'D |
| Naar boven | |