Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 1096
|
|
|---|---|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
thnx for de lieve berichtjes :$ I'll be okay I hope en kweet dat ik niet op mag geven.. but kinda did.. lang geleden al.. heb dat gevoel altijd weggeschoven en dr toch wat van proberen te maken.. mja kan het tegenwoordig niet meer wegschuiven.. magoed ik ga gewoon door hoor.. i wont do anything stupid.. i won't make death happen to me.. I'm just waiting for it :$ (nogmaal sorry voor de depri-berichten van me.. denk dat ik de eerste tijd ook even afwezig blijf hier.. will just bring the forum down I'm afraid) btw.. nieuwe gedicht gepost.. staat in een van de topics genaamd: kapot en verscheurd |
| reactie 1097
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Sterkte Remon, goed dat je doorgaat Je gedicht ga ik vanmiddag lezen. Ik ga me zometeen klaar maken voor weekendje Nederland, naar mijn vader en zusjes. Morgen gaan we met zijn allen naar Duitsland |
| reactie 1098
|
|
|
hihi oke.. thnx ^^ en have fun |
| reactie 1099
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Veel plezier Nathan! De 18e juli heb ik officieel vakantie! Rémon, die depri berichten mag je gewoon plaatsen hoor, heb ik ook vaak gedaan :/ Heel veel sterkte!! Ga geloven in mijn levensmotto: Na regen komt zonneschijn!! |
| reactie 1100
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dank jullie wel, zal niet mankeren Oke 18 juli pas? |
| reactie 1101
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Rémon, veel sterkte. Ik steek je een <3 onder de riem! - Technisch gezien hebben we pas vanaf maandag vakantie, Nathan. - Finally, I graduated! Leuven, here I come! |
| reactie 1102
|
|
|
by the way... am i the only one missing a chatroom on this site? :$ en thnx.. :$ |
| reactie 1103
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Sterkte Rémon If you wanna talk 'bout something, you can message me - En ja, chatroom zou veel handiger zijn |
| reactie 1104
|
|
|
ghehe thnx pat mja ja toch? lijkt me soms toch echt wat handiger en vooral fijner dan zo posten en maar afwachten :/ |
| reactie 1105
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Chatroom, misschien wel, al is de site er niet echt voor bedoeld (Vermoord me niet, dankje.) En ik moet een vervolg aanmaken voor PS. -- Ik word gek. Ik zweer, op alles gewoon, ik zweer dat ik iemand in me huis zag. En toen ik me omdraaide, niets, nog geen schaduw die erop geleken kon hebben. Natuurlijk de eerste persoon die ik erover vertel zegt dat ik gek word. Misschien is het gewoon door het feit dat ik slaaptekort heb, en een pissed humeur omdat ik besef dat Suicide Silence, Battlecross, Bring Me The Horizon, etc .. Nog geen twintig kilometer van me vandaag zitten, en ik niet mag gaan. Okay, gewoon even doorbijten, I guess. En vroeg slapen. --- Deel 11; www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/5022/ |
| Naar boven | |