Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 991
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Gefeliciteerd Vannessa Succes met natuurwetenschappen |
| reactie 992
|
|
|
Vannessa Berichten: 38 |
Bedankt! Heel veel succes met jouw examens Esmee |
| reactie 993
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dankjullie ^-^ Ik kan 1 ding echt niet, maar de rest moet lukken ;'3 |
| reactie 994
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ughh. NW -_- Trauma. Ik had voor de kleine toets van NW 2,5 uur geleerd! En die toets ging op 35.. Ik heb een 24,5 -_- Het kon niet slechter. _ En ja succes Esmée _ Ik had een inzinking daarstraks. Ik begon opeens te huilen, uit het niets. En toen begon ik te denken van: 'Waar ben ik mee bezig?? Waarom doe ik dit allemaal?? Het heeft toch geen zin!' |
| reactie 995
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/denhelder/article27094360.ece/Nog-geen-examenuitslag-voor-helft-Atheneumleerlingen-Den-Helder?lref=R3 Ik telde al 21 dagen af naar 12 juni en nu dit. Hele school viert feest en ik zit hier maar... Ohja en de bewering dat we de rest van de cijfers wel zouden krijgen klopt ook niet. Echt een ontzettende kutdag zo. |
| reactie 996
|
|
|
Dat is inderdaad vervelend ja, hopelijk wordt dat snel opgelost |
| reactie 997
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Geslaagd! Helaas geen cum laude, maar een 7,7 gemiddeld is toch ook best mooi! |
| reactie 998
|
|
|
Gefeliciteerd Bart Ik hoorde dat NL gewonnen heeft met 5-1 tegen E (Spanje). Zeldzame score |
| reactie 999
|
|
|
Gefeliciteerd Bart ^ Eerste keer in mijn leven dat mijn ouders voetbal keken. En riepen om doelpunten. Het was best vreemd. Mijn buurman is Spanjaard, wel, ze hebben in grote letters "NL 5 - 1 SPANJE" op zijn oprit gedaan. Dat gaat er de eerstkomende twee maand niet af xD Nu wil ik gewoon België zo zien afgaan op het WK :'3 |
| reactie 1000
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Gefeliciteerd Bart - Je bent niet de enige die België wil zien afgaan, Esmée |
| reactie 1001
|
|
|
Welja, Esmée, jij moet je landgenoten steunen hoor Maar wat is er mis met België? |
| reactie 1002
|
|
|
België, Nathan, moet je 'n lijstje x'D -Koud -Nat -Lelijk -Saai -Iedereen woont zo ver, net Narnia -Kortsbijzijnde Belgische internetvriendin woont in Antwerpen, is ook best ver .. -.. ___ Patros, zwijgen maar, het zijn ONZE voetballers, alleen wij mogen hopen dat ze afgaan x'D Okay, no, ik hoop dat ze veel goals maken want per goal krijg ik korting op Large x'D ___ Nightcore. Nightcore laat me me echt raar voelen. Rare muziekstijl. Ik hou van de stijl, maar ik krijg altijd een .. Verdrietig gevoel. De falende Nightcore maakt me kwaad, like .. BMTH met Chipmunk stem is geen Nightcore .. www.youtube.com/watch?v=KymxQfJDm0c Dit lied is echt niet normaal. |
| reactie 1003
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dan begin ik juist te hopen dat ze geen goals maken, jij hebt al genoeg bandspullen --" |
| reactie 1004
|
|
|
Nou, deze week vond ik het niet koud en nat hier hoor |
| reactie 1005
|
|
|
Patros, niet waar! Ik heb nog heel erg veel shirts nodig. En armbanden. En kettingen. En ik heb nog een leukere site gevonden xD Nathan, ik kijk hier naar huizen op. Halfdode bomen en kinderen die de hele tijd op de grond lopen te spugen. Persoonlijk vind ik België een enorm lelijk land. |
| Naar boven | |