Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 976
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Blokken = studeren Patros |
| reactie 977
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Blokken is een vreselijk woord, eigenlijk, echt zo'n leraren woord wat mijn moeder gebruikt ^-^ Studere/leren klinkt beter >-< |
| reactie 978
|
|
|
Zou wel willen weten waarom dat 'blokken' heet |
| reactie 979
|
|
|
Blokken van het in elkaar passen om en geheel te vormen dat in je hoofd past misschien? Geen idee x'D |
| reactie 980
|
|
|
Heb even gespiekt: Blokken komt van het Franse woord 'bloquer'. En aangezien België ongeveer voor de helft Franstalig is.. |
| reactie 981
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Is blokken dialect of Verkavelingsvlaams dan? Dat wist ik niet Esmée, ik heb morgen ook Frans, maar ik ken er geen knijt van |
| reactie 982
|
|
|
Wat verkavelings is dat weet ik niet, maar het is toch echt Vlaams |
| reactie 983
|
|
|
Evi, ahh, da's balen, maar je kunt het wel, ik geloof in je |
| reactie 984
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Blokken wist ik wel hawr Maar als een stel Belgen die je aanhouden om te vragen hoe ze bij het adres moeten komen waar ze al zijn, kan ik ze nogal moeilijk volgen. |
| reactie 985
|
|
|
Had je dat meegemaakt dan? |
| reactie 986
|
|
|
Nathan, een Tomtom is een GPS toch? x'D -- Examen verlipe goed, buiten een tekst over tennis dan. >-< En een paar werkwoorden vergeten, maar goed, Frans geslaagd (hoop ik) :3 -- Dan loopt de piercer van je stad voorbij de bushalte, hoor je iedereen flusiteren en wijzen, en andere rollend met hun ogen zeggen dan "Esmée helemaal gelukkig nu." Tja, warom ook niet, hoe vaak kom je iemand tegen die er zo uitziet :3 xD |
| reactie 987
|
|
|
Ja, dat is een GPS Mooi dat je examen goed verliep |
| reactie 988
|
|
|
Oh, okay, omdat ik het woord tomtom gewoon nooit gebruik xD Jah, ben ik ook wel blij mee ^-^ Al ga ik nu NW studeren, waar ik écht geen zin in heb >-< |
| reactie 989
|
|
|
Vannessa Berichten: 38 |
Heuj ben geslaagd voor mijn Vmbo |
| reactie 990
|
|
|
Gefeliciteerd ^^ - Heuhhj, examenperiode betekend dus ook depressieperiode. En zagende moeders. Ik ken het wél, ik heb geen zÃn het nóg een keer af te drammen, stop met zagen en doe het zelf ofzo! "Uhh, leer dat hoofdstuk opnieuw, waarom overal BVB logo's ah Esmée kan je niet leren ofzo?" Know what .. Leave me alone. Lijk serieus .. Ik haat Natuurwetenschappen, zo, zo hard. |
| Naar boven | |