Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 691
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Haha dr. Phil _ Maakt niet uit Lisanne, laat kamille gewoon lopen _ Morgen Vormsel |
| reactie 692
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Wie zegt dat ze kan lopen?! Veel plezier. |
| reactie 693
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dokter Phil is een zielenknijper op tv. Hij weet wws niet eens waar NL ligt, dus ons kent ie sws niet. Misschien moet Sum hem maar es opzoeken ^^ - "Where the heart stops living the soul lives without stopping" |
| reactie 694
|
|
|
Die quote is mooi. Al is bij mij deze meer van toepassing vandaag: "Sitting here thinking about how much I miss you". |
| reactie 695
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
mijn quote las ik gister bij iemand: I'm not living.. neither am I dead.. I'm just a soul.. With a beating heart.. |
| reactie 696
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Emma, veel plezier in ieder geval Maar doe je je vormsel normaal niet in het 6de studiejaar? - Mooie quotes Ik heb ondertussen ook twee favorieten gevonden The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. Today it's a good day to have a good day. |
| reactie 697
|
|
|
die zijn mooi ja Evi. Net het filmpje van de Heinenoord tunnel gezien. Ben ook nog even te zien, maar dat gaan we maar niet toelichten. Wat een rook, verschrikkelijk... www.youtube.com/watch?v=AiAqQhzG3W8 |
| reactie 698
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Quotes :3 Zo veel quotes >~< Emma, veel plezier jij, ik kom je wel stalken ;D Nee, nee, veel plezier ;D |
| reactie 699
|
|
|
"Ze zeggen dat een quote duizenden woorden zegt, deze zegt er alleen maar veertien" - Goodmorning |
| reactie 700
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
Don't break somebody's heart.. they have only one.. Break all there bones.. they have 206.. |
| reactie 701
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=T0ifFtV7OfY Dat lied is vanaf nu mijn leven. Die akoestische versie is zoveel mooier dan het 'echt'. :3 |
| reactie 702
|
|
|
Het origineel is ook wel nice, but this, beautiful - "Hold on until May, wake me up when September ends" - "Wanneer je al de mogelijkheden onmogelijk mogelijk acht, blijkt dat alleen het mogelijke onmogelijke de enige mogelijke mogelijkheid wordt" "Ob er aber über Oberammergahu oder aber über Unterammergau oder ob er überhaubt nicht konnt, ist nicht gewiss" |
| reactie 703
|
|
|
"If I were you, I'd put that away, see, you're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay." Denk dat dat stuk lyrics al zo superveel mensen geholpen heeft. Tbh, ik blijf clean door deze lyrics ( en voor bepaalde personen) Please let me meet Pierce The Veil once! Ik moet naar VWT >~< |
| reactie 704
|
|
|
That lyrics is so true! - I had no time to say goodbye, and I don't even know where-ever you are. May God carry you to a place where you belong... |
| reactie 705
|
|
|
Vraagt me lerares of ik kan zien. Hele klas lachen. Ha ha. Ja toch wel mevrouw -.- |
| Naar boven | |