Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 721
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, --" Pierce The Veil werkt aan een nieuw album |
| reactie 722
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Half of helemaal? Please tell me when the album is there!! 14 juni komt You Can't Stop Me van Suicide Silence uit |
| reactie 723
|
|
|
Helemaal xD Suicide Silence, ik mis hen nu al --" Waarom begrijpt mijn vader me nu NIET >~< BMTH, en Black Sabbat, en Suicide S! Uhh. Can't Stop Me lijkt me nice :3 |
| reactie 724
|
|
|
Cease to Exist is echt nice Maar Eddie zijn stem lijkt hier best wel op die van mitch... o.o - En dan lees je in een gesprek tussen twee personen die je altijd pest: "Hij is prima zoals hij is" 'Ja, en hij mag er best wel zijn' What the Hell is wrong with this world?? - Je vader denkt vast "Deze silence is veel beter dan Suicide Silence" |
| reactie 725
|
|
|
Ik mag niet omdat ik 1 (!!) jaar te jong ben volgens hem, en omdat we burenfeest hebben -,- |
| reactie 726
|
|
|
Ik noem het 'ik-blijf-liever-uit-de-buurtfeest' - Hoe geweldig: mijn leraar geschiedenis heeft al een tattoo (transformers logo) en nu wil ie ook een tattoo nemen van het lego-logo --" Welcome to my crazy world |
| reactie 727
|
|
|
Lego, uhh, vreselijk om op te gaan staan >~< Mijn vorige lerares van academie heeft tattoos van haar katten, een strik rond haar enkel, piercing onder haar oog ( zoals Tony, PTV), en rood haar. I love her xD |
| reactie 728
|
|
|
Zoek es op op Soundcloud: Padrino May ^^ - Nice - "Wanneer ga je weer naar de kapper?" Als ik er eentje vind die ik wèl mag |
| reactie 729
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
sorry patros.. maar niet compleet mijn ding... al moet ik wel zeggen dat t me een beetje aan sonic syndicate doet denken.. |
| reactie 730
|
|
|
Sommige nummers vind ik ook wat matig, maar Elize heeft wel veel power in haar stem En Rémon, niet iedereen heeft zo'n goede muzieksmaak als mij - kom he de Jumbo binnen, het eerste wat je ziet is zo'n kartonnen Roy Donders met zo'n juichpakkie aan -,-" |
| reactie 731
|
|
|
ghehe nja t sluit anders aardig aan met wat ik wel luister.. maar nee vind ik bepaalde andere bands toch beter ieder zo zn ding |
| reactie 732
|
|
|
Band zoals? Btw, wil je een paar goede nummers noemen van Bob Marley? Ben een beetje heel er veel te lui om ze zelf op te zoeken |
| reactie 733
|
|
|
ghehe bob marley kun je bijna niet fout mee zitten mja toch maar n paar mooie nummers dan: buffalo soldier no woman no cry jamming is this love one love redemption song enzovoort enzovoort gave bands zoals: arch enemy - in flames - iron maiden - creedence clearwater revival - sins of thy beloved - pretty maids - mors principium est - nothingface - bless the fall - heaven shall burn - impious - the lucifer principle ehms... pff idunno.. way to much to keep count |
| reactie 734
|
|
|
HSB, Maiden, In Flames, Arch Enemy!!! De rest ken ik nog niet echt... Maar Creedence Clearwater Revival is niet echt mijn ding - Buffalo Soldiers is nice |
| reactie 735
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zo, eindelijk internet terug. Was paar dagen uitgevallen Hoe is het hier? |
| Naar boven | |